Wyrusz z nami w podróż po świecie e-commerce

Z roku na rok coraz więcej polskich internautów kupuje w sieci – wynika z badania przeprowadzonego przez Gemius. Całodobowa dostępność e-sklepów, wygoda czy niższe ceny od tych w sklepach stacjonarnych to tylko kilka z przyczyn, z których Polacy pokochali zakupy online. Z kolei osoby z branży e-commerce starają się coraz bardziej profesjonalnie podchodzić do promocji i obsługi sklepów internetowych. Kolejna szansa na zwiększenie swojej wiedzy nadchodzi wielkimi krokami. Już niebawem kolejna edycja Tour de e-commerce!

Szkolenia w pięciu miastach Polski

 

Tour de e-commerce to wspólna inicjatywa ekspertów z firm zajmujących się marketingiem internetowym: FreshMaila, Landingów, Shopera, SMSAPI, Webankiety.pl, CallPage i Semahead, którzy razem ruszają w podróż do pięciu polskich miast. Ich misją jest przekazanie wiedzy o tym, jak efektywnie prowadzić działania promocyjne, komunikować się z odbiorcami i zwiększyć sprzedaż w Twoim e-sklepie. Na szkoleniach dowiesz się między innymi:

  • jakie są etapy budowania kampanii, które mają na celu zmaksymalizować sprzedaż w Black Friday i Cyber Monday;
  • skąd czerpać wiedzę o preferencjach zakupowych klientów i ich potrzebach oraz jak często badać opinię klientów;
  • jak optymalizować kampanie email marketingowe, aby ich konwersja była jeszcze wyższa;
  • jak zaplanować działania marketingowe Twojego sklepu internetowego.

Trasa Tour de e-commerce przebiegać będzie przez następujące miasta:

  • Kraków – 19.11
  • Warszawa – 20.11
  • Gdańsk – 21.11
  • Poznań – 22.11
  • Wrocław – 23.11

Jeśli działasz w e-commerce lub chcesz spróbować swoich sił w tej branży, a także gdy interesuje Cię solidna porcja wiedzy od specjalistów zajmujących się na co dzień różnymi obszarami marketingu online, wejdź na stronę freshmail.pl/tour-de-e-commerce i kup bilet już dziś:

 

Tour de e-commerce

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Urszula Kamburov-Niepewna
Ula to Content Manager z bogatym doświadczeniem w dziennikarstwie i SEO copywritingu. Z Webankieta związana jest od 5 lat, a obecnie kieruje tam zespołem Content Marketingu. Jest specjalistką w tworzeniu treści z zakresu badań HR i Marketingu, Customer Experience oraz User Experience. Po pracy Ula jest obsesyjną czytelniczką, psychofanką Harry’ego Pottera i podróżniczką, która łapie każdą okazję, aby zobaczyć trochę świata i skosztować (zwykle więcej niż trochę) dobrego jedzenia.