Wiedza kluczem do sukcesu – weź udział w szkoleniu z badań marketingowych

Badania ilościowe w marketingu – jeżeli to zagadnienie nie jest Ci obce mamy dla Ciebie bardzo dobrą wiadomość. Już w przyszłym miesiącu masz szansę wziąć udział w szkoleniu na ten temat. I to nie byle jakim – prowadzonym przez Polskie Towarzystwo Badania Rynku i Opinii, czyli ludzi, którzy naprawdę wiedzą o czym mówią i chętnie się tą wiedzą podzielą.

 

Dlaczego o tym mówimy? Ponieważ wiemy, że wśród Was – naszych Klientów, jest wiele firm, którym taka wiedza z pewnością się przyda. Już od dawna przekonujemy Was do tego, jak wiele korzyści może przynieść firmie dobrze przeprowadzone badanie marketingowe (Pamiętacie? Możecie przeczytać o tym na naszym blogu. Teraz macie doskonałą okazję nauczyć się sposobu jego przeprowadzania. I to w krótkim czasie – takie szkolenie to szansa na rozwój i osiągnięcie jeszcze lepszych rezultatów prowadzenia biznesu – a to dobra wiadomość również dla nas – w końcu musicie się dowiedzieć jak Wam idzie. Najlepiej zrobić to, rzecz jasna, przy użyciu ankiety :).

 

 

Kiedy: 8 i 9.02 (16 godzin szkoleniowych w godzinach od 9 do 16:30)

Gdzie: Siedziba PTBRiO, ul. Szarotki 11, Warszawa

 

Kilka słów o samym prowadzącym szkolenie: Tomasz Dulinicz to współzałożyciel firmy smartscope, który badaniami rynku i opinii zajmuje się już od ponad 19 lat. Jedną z jego specjalizacji są właśnie badania ilościowe – szczególnie takie wykorzystujące nowoczesne technologie i Internet. Jego wiedzę i umiejętność jej przekazywania możemy polecić z własnego doświadczenia – Webankieta może pochwalić się współpracą z couchem. Na naszym blogu możecie znaleźć jego artykuły. Podzielił się z nami wiedzą na temat tego jak m.in. wynagradzać respondentów za wypełnienie ankiet czy napisać dobry kwestionariusz internetowy.

 

To szkolenie dla Ciebie, jeżeli:

  • wykonujesz badania marketingowe metodą ilościową,
  • zlecasz przeprowadzenie takich badań (powinieneś znać podstawy, żeby wiedzieć czy firma z zewnątrz robi to dobrze)
  • zajmujesz się analizą wyników takich badań.

Czego konkretnie się dowiesz?

Przede wszystkim jak wygląda takie badanie od strony organizatora. Szkolenie zapozna Cię ze wszystkimi jego etapami – od momentu sformułowania celów po analizę zgromadzonych danych.

Na początku zdobędziesz wiedzę na temat tego, jak przekładać cele marketingowe na cele badawcze. Zapoznasz się z technikami realizacji badań ilościowych i dowiesz się jak dobrać odpowiednią próbę badawczą. Couch podpowie jakie są najbardziej popularne metody analizy danych oraz jak zwizualizować wyniki badania w atrakcyjny sposób. To tyle niektóre z licznych punktów programu – ze szczegółowym planem szkolenia możesz zapoznać się tutaj

Nie tylko teoria – prawdziwe case’y i ćwiczenia praktyczne

Spotkania składają się w 50% z wykładu i w 50% z ćwiczeń. Prowadzący szkolenie założyli, że praca odbywać się będzie na realnych case’ach marketingowych. Połączą oni zagadnienia teoretyczne z praktyką – dowiesz się jakie są najważniejsze zasady, a później zobaczysz jak funkcjonują one w biznesowych realiach -np. przy ograniczonym czasie czy środkach budżetowych.  

 

Wśród praktycznych umiejętności, które zyskasz wymienić można np.:

  • naukę pisania i analizowania briefu badawczego,
  • poznanie najbardziej efektywnych sposobów sprawowania nadzoru nad przeprowadzaniem badania,
  • sposoby przeprowadzania analizy zebranych danych,
  • sposoby na dobór najbardziej adekwatnej metodologii.

Korzystaj z wiedzy ekspertów i wyprzedź konkurencję

 

Posiadając taką wiedzę możesz od razu przystąpić do dzieła. Ze swojej strony Webankieta oferuje kompleksowe narzędzia, przystosowane do przeprowadzania badań marketingowych. Przekonaj się, że dzięki współpracy z naszą platformą przeprowadzenie badania będzie dużo prostsze.

Nie czekaj – do udziału w szkoleniu możesz zgłosić się do 1 lutego!

Urszula Kamburov-Niepewna
Ula to Content Manager z bogatym doświadczeniem w dziennikarstwie i SEO copywritingu. Z Webankieta związana jest od 5 lat, a obecnie kieruje tam zespołem Content Marketingu. Jest specjalistką w tworzeniu treści z zakresu badań HR i Marketingu, Customer Experience oraz User Experience. Po pracy Ula jest obsesyjną czytelniczką, psychofanką Harry’ego Pottera i podróżniczką, która łapie każdą okazję, aby zobaczyć trochę świata i skosztować (zwykle więcej niż trochę) dobrego jedzenia.