Badania rynku

Prowadź badania rynkowe dla swoich klientów

To rozwiązanie dla Ciebie, jeśli Twoi klienci chcą:

  • zbadać trendy i oczekiwania na rynku
  • wprowadzić na rynek nowy produkt,
  • zweryfikować lub stworzyć strategię działania firmy,
  • poznać opinię szerokiej grupy osób,
  • zbudować efektywną strategię marketingową.
Chcę przetestować za darmo
Badania rynku

Webankieta oferuje możliwość prowadzenia badań za pomocą różnych technik:

  • CAWI

    Technika polegająca na wypełnieniu ankiety w formie elektronicznej (online) - w ten sposób zadawane są pytania i udzielane odpowiedzi. Technika CAWI umożliwia dotarcie do dużej grupy respondentów w łatwy i szybki sposób. Pozwoli też ograniczyć koszty i nie wymaga bezpośredniego kontaktu badacza z respondentami.

  • CATI

    Inaczej: wywiad telefoniczny. CATI łączy w sobie zalety bezpośredniej rozmowy z respondentem z ułatwieniami technicznymi właściwymi ankietom internetowym. To sposób zbierania informacji ilościowych wykorzystywany m.in. w badaniach marketingowych i badaniach opinii.

  • CAPI

    To badania ankietowe prowadzone przy użyciu urządzeń elektronicznych, w tym również mobilnych – telefonów, tabletów. Największą zaletą badań CAPI jest ich wszechstronność – mogą być wykorzystane wszędzie tam, gdzie respondenci to osoby korzystające z urządzeń elektronicznych. Ankiety CAPI zapewniają łatwe tworzenie i automatyczną analizę wyników - to doskonały sposób na szybkie i efektywne zbieranie opinii.

Badania w Webankiecie = korzyści

Badania Twojego klienta:

  • stały dostęp do aktualnych wyników,
  • czytelne raporty z badań gotowe do prezentacji w firmie,
  • wszechstronność - wykorzystanie jednego narzędzia do różnego rodzaju badań (opinii, rynku, marketingowych itd.).

Badania Twojej firmy:

  • możliwość jednoczesnej pracy nad projektem przez kilka osób (tworzenie ankiet, analiza wyników),
  • samodzielne tworzenie badań - bez konieczności współpracy z działem IT,
  • oszczędność na raportowaniu wyników.

Z naszego narzędzia skorzystali m.in.:

Medicover

Jesteśmy wyjątkowo zadowoleni z zaangażowania zespołu Webankieta przy codziennej pracy z nami, bieżącego wsparcia i dyspozycyjności przy realizacji licznych badań on-line, jak też z rozwiązań oferowanych przez serwis Webankieta.

Beata Dąbrowska
Specjalista ds. badań i Analiz Rynku

Do kogo kierujemy to rozwiązanie:

  • agencje,
  • firmy prowadzące badania na zlecenie innych firm,
  • osoby prowadzące badania na szerokiej grupie osób.
Zakładam darmowe konto
Z Webankiety korzystają:
  • ING
  • Skoda
  • Bank Pekao
  • PKO
  • PZU
  • Danone
  • DHL
  • Coca Cola
  • Nationale Nederlanden