ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Wybór nazwy produktu lub usługi

Niewiele sklepów i producentów zdaje sobie sprawę, że nazwa produktu ma duży wpływ na powodzenie jego sprzedaży.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo

 Ta świadomość oraz faktyczne sprawdzenie, jaka nazwa mogłaby najbardziej przypaść do gustu klientom, pomoże wyróżnić Twój produkt na tle konkurencji.

Przygotowaliśmy specjalną ankietę dotyczącą wyboru nazwy dla produktu czy usługi. Dostarcza ona konkretnych informacji, która z opcji jest według respondentów najlepsza. To najszybszy i najprostszy sposób na zebranie rzetelnych opinii, nawet od dużej ilości osób.

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.

Aleksandra Jagiełło-Bono

CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

osoba

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

osoba

Sebastian Srebnicki

Kierownik Projektów w innogy