Przykłady ankiet do badań klientów

Sprawdź poniżej darmowe szablony ankiet online i rozpocznij tworzenie ankiety w naszym prostym programie do ankiet.

Podstawą badań klienta i użytkownika jest zadawanie właściwych pytań, właściwym ludziom i we właściwym czasie. Badaj opinie swoich klientów oraz użytkowników Twoich produktów, żeby zrozumieć ich potrzeby. Sprawdź poniżej darmowe szablony ankiet online i rozpocznij tworzenie własnych badań nawet w kilka minut, dzięki intuicyjnej obsłudze platformy.

Dzięki ankietom internetowym:

  • Udoskonalisz standardy obsługi klienta
  • Zwiększysz poziom zadowolenia klientów z jakości oferowanych produktów i usług
  • Zbudujesz grono zaufanych i lojalnych ambasadorów marki
  • Zyskasz przewagę nad konkurencją, zatrzymując klientów u siebie
  • Udoskonalisz swoją ofertę na podstawie udzielonych ocen i opinii
  • Zidentyfikujesz problemy wpływające na spadek zadowolenia i odejść klientów

Wybierz ankietę badania klienta lub badania użytkownika dopasowaną do Twoich potrzeb

Oczekiwania klientów mogą dotyczyć jakości produktów, świadczonych usług, kontaktu z działem obsługi, rozpatrzenia reklamacji, zmian w ofercie lub nowych funkcji w oprogramowaniu producenta. Satysfakcję klienta na każdym z tych punktów styku można mierzyć i poddać analizie.

Korzystając z przygotowanych przez naszych ekspertów CX gotowych szablonów, możesz już teraz rozpocząć badanie satysfakcji klienta z obsługi, analizę churnu (rezygnacji klientów), coroczne ankiety satysfakcji, badanie lojalności klientów (Net Promoter Score) i badania satysfakcji klientów po zakupie. Możesz również skorzystać z formularza kontaktu z klientem, aby na bieżąco prosić o bezcenny feedback.

Ankiety internetowe i badania satysfakcji klientów idą w parze. To doskonałe narzędzia w rękach specjalistów CX, menedżerów obsługi klientów, właścicieli sklepów internetowych, a finalnie – zarządów firm, jako ważne wskaźniki do podejmowania decyzji biznesowych.

Monitoruj, jak zmienia się głos klienta w czasie. Pytaj, ile wysiłku wkładają w załatwienie ważnych dla nich spraw z działem customer support (Customer Effort Score – CES), badaj trendy i mierz satysfakcję klientów (Customer Satisfaction Score – CSAT).

Analizuj z pomocą badań ankietowych poziom satysfakcji swoich klientów po transakcji, dopytuj o to, co możesz poprawić w swojej ofercie lub podejściu do biznesu, by cieszyć się niskim wskaźnikiem odejść i wysokimi ocenami zadowolonych klientów.

Rozwiń opis

Zaufało nam ponad 5000 klientów:

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Badania klientów

Buduj dobre relacje z klientami

Usatysfakcjonowany klient to szczęśliwy klient. Rozpocznij badania z ankietami online, by zwiększyć zadowolenie nabywców Twoich produktów i usług, zbudować bazę lojalnych promotorów marki i pielęgnować dobre relacje z klientami.

Więcej o badaniach klientów strzałka w prawo strzałka w prawo