ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Porzucone koszyki w ecommerce – poznaj powody

Widzisz, że wiele klientów porzuca ścieżkę zakupową, już po dodaniu produktów do koszyka. Nie wiesz, czym jest to spowodowane? Proste pytanie o powód porzucenia koszyka zadane w ankiecie na stronie pozwoli Ci poznać przyczyny niskiego poziomu finalizacji zamówień.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo strzałka w prawo

Przekonaj się, co jest powodem porzucania koszyka, zadając klientom właściwe pytania, takie jak np.:

  1. Co Cię powstrzymuje przed zrealizowaniem tego zamówienia? 
  2. Co ma wpływ na Twoją decyzję o rezygnacji z zamówienia?
  3. Czy dodanie produktów do koszyka było wystarczająco łatwe?
  4. Jakich informacji Ci zabrakło? Dzięki Twojej odpowiedzi będziemy mogli je dodać.

Pytania zadane w przykładzie badania powodu porzucania koszyka przez klientów możesz łatwo dostosować do swoich potrzeb, zmieniając ich treść, wygląd lub dodając własne pytania.

Dowiedz się, dlaczego klienci porzucają koszyk

Dzięki prostej ankiecie na stronie www przygotujesz i przeprowadzisz badanie już w kilka minut. Zadając pytanie o powód porzucenia koszyka, możesz m.in.:

  • zmniejszyć liczbę niedokończonych transakcji,
  • poprawić user experience (UX) strony,
  • poprawić satysfakcję klienta z zakupów,
  • powstrzymać klientów przed odejściem do konkurencji.

Zainspiruj się gotowymi przykładami badań UX

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Wykorzystujemy Webankietę nie tylko do candidate experience i onboardingu. Poszerzamy badania szkoleń i spotkań wewnętrznych, a także ocenę współpracy rekrutera z menedżerem. Narzędzie jest bardzo intuicyjnie. Bez wątpienia mocno usprawniliśmy w ostatnich miesiącach proces pozyskiwania feedbacku od pracowników.

Wiktoria Wolszczak

Specjalistka ds. Rekrutacji w OBI

Webankieta to proste narzędzie o dużych możliwościach przydatne podczas realizacji mniejszych i większych projektów. Najbardziej doceniam w narzędziu prostotę użycia, możliwość kopiowania pytań z innych ankiet i ułatwienie w konstrukcji kafeterii, polegające na możliwości przekopiowania całego pytania wraz z odpowiedziami do okna dialogowego.

Żabka logo

Błażej Borsuk

Insight Specialist w Żabka

Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.

Paweł Owczarek

Paweł Owczarek

Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający