ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Ankieta e-commerce

Kluczem do znalezienia przyczyny problemów, z jakimi mierzy się Twój e-commerce, jest zadanie odpowiednich pytań.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo

Twoi klienci porzucają koszyk? Twój sklep internetowy ma dużo odwiedzających, jednak rzadko lub w ogóle nie dochodzi do złożenia zamówienia? Kluczem do znalezienia przyczyny tych i podobnych problemów, z jakimi mierzy się Twój e-commerce, jest zadanie odpowiednich pytań. Ankieta e-commerce: Co Cię powstrzymuje przed złożeniem zamówienia? to badanie, które w prosty sposób dostarczy Ci wszystkich niezbędnych informacji na temat tego:

  • jakie elementy strony czy oferty powodują, że klienci nie kończą zamówienia,
  • co powstrzymuje klientów przed zakupem,
  • czy składanie zamówienia jest wystarczająco proste dla twojej grupy docelowej,
  • co musisz zmienić, aby więcej osób sfinalizowało transakcję.

Ankieta dla e-commerce – pytania

Gotowy wzór ankiety e-commerce, który umieścisz na stronie Twojego sklepu internetowego, pomoże Ci zebrać informacje albo od wszystkich odwiedzających e-sklep, albo od wybranej przez Ciebie grupy klientów. Dzięki ankiecie dowiesz się, co powstrzymuje klientów przed zakupem i osiągniesz korzyści w postaci:

  • lepszego poznania swoich potencjalnych klientów i ich potrzeb,
  • optymalizacji konwersji,
  • zdobycia informacji na temat tego, jak klienci wyobrażają sobie idealny proces zakupowy i składanie zamówienia,
  • zwiększenia liczby zamówień, a co za tym idzie zysków, po wdrożeniu zmian na podstawie głosu klientów. 
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.

Aleksandra Jagiełło-Bono

CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

osoba

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

osoba

Sebastian Srebnicki

Kierownik Projektów w innogy