Twoi klienci porzucają koszyk? Twój sklep internetowy ma dużo odwiedzających, jednak rzadko lub w ogóle nie dochodzi do złożenia zamówienia? Kluczem do znalezienia przyczyny tych i podobnych problemów, z jakimi mierzy się Twój e-commerce, jest zadanie odpowiednich pytań. Ankieta e-commerce: Co Cię powstrzymuje przed złożeniem zamówienia? to badanie, które w prosty sposób dostarczy Ci wszystkich niezbędnych informacji na temat tego:
- jakie elementy strony czy oferty powodują, że klienci nie kończą zamówienia,
- co powstrzymuje klientów przed zakupem,
- czy składanie zamówienia jest wystarczająco proste dla twojej grupy docelowej,
- co musisz zmienić, aby więcej osób sfinalizowało transakcję.
Ankieta dla e-commerce – pytania
Gotowy wzór ankiety e-commerce, który umieścisz na stronie Twojego sklepu internetowego, pomoże Ci zebrać informacje albo od wszystkich odwiedzających e-sklep, albo od wybranej przez Ciebie grupy klientów. Dzięki ankiecie dowiesz się, co powstrzymuje klientów przed zakupem i osiągniesz korzyści w postaci:
- lepszego poznania swoich potencjalnych klientów i ich potrzeb,
- optymalizacji konwersji,
- zdobycia informacji na temat tego, jak klienci wyobrażają sobie idealny proces zakupowy i składanie zamówienia,
- zwiększenia liczby zamówień, a co za tym idzie zysków, po wdrożeniu zmian na podstawie głosu klientów.