ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Ankieta dla klientów – pomysły na nowe funkcje

Rozwój produktu to ciągłe balansowanie między wizją projektanta, a oczekiwaniami klienta. Jak sprawdzić, czy zaproponowane rozwiązania trafnie wpisują się w potrzeby rynku?

Użyj tego szablonu strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo

Nie ma skuteczniejszego rozwiązania od wsłuchania się w głos Twoich klientów za pomocą wygodnych i łatwych do zrealizowania ankiet online.

Dlaczego warto zbierać wartościowe opinie klientów?

Żadna firma nie dysponuje nieograniczonym budżetem. Wprowadzanie na rynek nowych produktów i rozwiązań wymaga gruntownego zbadania potrzeb i oczekiwań klientów. 

Pytając o opinie klientów na temat nowych funkcji, pokazujesz swoim użytkownikom, że:

  • zależy ci na satysfakcji klientów,
  • opracowując nowe funkcje swoich produktów na pierwszym miejscu stawiasz ich użyteczność i wartość, jaką niosą klientom. 

Dzięki temu poprawiasz obraz marki w oczach jej odbiorców, ale nie tylko. Słuchanie głosu rynku pozwala zaoszczędzić czas twoich pracowników i zoptymalizować budżet. 

Opinie klientów. Jak przygotować skuteczną ankietę?

Dobre badanie opinii nie komplikuje życia konsumentów, tylko je usprawnia. To samo dotyczy samej ankiety. Bardzo dobrze sprawdzi się proste pytanie otwarte/prośba o podzielenie się swoimi uwagami, np: Gdybyś mógł/mogła dodać do naszego serwisu jedną funkcję, która znacznie usprawniłaby Twoją pracę, co to by było?

Niewiele potrzeba, by zacząć zbierać feedback od swoich klientów i podjąć odpowiednie kroki, zmierzające do podniesienia ich satysfakcji i lojalności wobec marki. 

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.

Aleksandra Jagiełło-Bono

CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

osoba

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

osoba

Sebastian Srebnicki

Kierownik Projektów w innogy