ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Feedback na temat faktury elektronicznej

Zdobądź pewność, że faktura elektroniczna wystawiana przez Twoją firmę jest zrozumiała dla klientów i nie utrudnia procesu płatności.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo strzałka w prawo

Moment płatności ma w procesie zakupowym kluczowe znaczenie. Jeśli podczas wystawienia faktury lub próby dokonania płatności coś pójdzie nie tak, może to zaważyć na ogólnej ocenie firmy w oczach klienta.

Dzięki ankiecie online, w której klient może dokonać oceny faktury elektronicznej unikniesz takich sytuacji. Otrzymasz szczegółowy feedback od klienta, do którego dotarła faktura i natychmiast będziesz mógł zareagować na zgłaszane problemy lub propozycje zmian.

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Webankieta jest świetnym narzędziem ze względu na łatwość i intuicyjność w obsłudze oraz rozbudowane możliwości raportowe. Operując na licznych rynkach europejskich, wielką wartość ma dla nas tworzenie ankiet w wielu językach oraz gotowe tłumaczenia wszystkich elementów ankiety. To, co zaskoczyło nas pozytywnie, to świetne wsparcie ze strony Webankiety. Firmę cechuje nie tylko profesjonalizm, ale również indywidualne podejście do klienta i entuzjazm, odczuwalny na każdym kroku współpracy. Dobrym tego przykładem jest integracja narzędzia z Synerise. Sposób przesyłania danych skrojono na miarę naszych potrzeb, a sam proces integracji był bardzo sprawny i odbył się pod pełną opieką specjalistów z Webankiety.

Maciej Grajewski

Starszy Specjalista ds. Marketing Automation w AZA

Jeśli celujemy w kompleksową pracę z głosem pracowników lub klientów, wiemy, że będą nam potrzebne analizy, śledzenie trendów, zaawansowane raportowanie wyników, a do tego będziemy mogli liczyć na wsparcie w przejściu przez cały proces badawczy, wybierzmy Webankietę.

Joanna Szymańska

Ekspertka Employee & Customer Experience

Wszyscy chcielibyśmy odpowiadać na potrzeby naszych klientów i być dla nich firmami pierwszego wyboru. Jednak diabeł tkwi w szczegółach. Wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom jest nierozłącznie związane z ciągłym badaniem satysfakcji z oferty czy obsługi. W PZU mamy świadomość, jakie są oczekiwania klienta i wg nich tworzymy standardy. Szybka reakcja jest ważnym elementem całego procesu. Dlatego w wielu przypadkach zastąpiliśmy tradycyjne badania telefoniczne, badaniami online. Dzięki Webankiecie realizujemy je szybciej, taniej i na większej próbie. Tam, gdzie kiedyś realizowaliśmy kilkaset ankiet, dziś robimy ich kilka tysięcy. Tym samym możemy lepiej zarządzać doświadczeniami klientów i diagnozować punktowe działania, które powinniśmy podjąć, aby lepiej spełniać oczekiwania. Intuicyjność i użyteczność tego rozwiązania zachęciła nas do wykorzystania go w innych – poza CX – obszarach organizacji. Dzięki temu możemy zbierać informacje nie tylko od klientów, ale i pracowników.

Pracuję z różnymi narzędziami badawczymi i jestem przekonany, że Webankieta jest jednym z rozwiązań, które mogą zaspokoić ponadstandardowe potrzeby firm w zbieraniu informacji zwrotnej.

Mirosław Mikłos

Director of Customer Experience Management Bureau w PZU