ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Badanie powodu opuszczenia strony

Dlaczego Twoi klienci rezygnują z zakupu lub wychodzą ze strony przed skorzystaniem z usługi? Znalezienie odpowiedzi na te pytania jest proste i pomoże w tym ankieta dla opuszczających stronę.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo

Proste badanie umieszczone na stronie www pomoże Ci szybko dowiedzieć się:

  • dlaczego użytkownik opuszcza stronę,
  • czy powodem opuszczenia strony jest wygląd lub intuicyjność twojej witryny,
  • jak oceniana jest strona www,
  • co możesz zrobić, żeby w przyszłości klienci dokańczali zakupy i korzystali z Twoich usług.

Badanie powodu opuszczenia strony

Abyś mógł od razu przystąpić do badania powodu rezygnacji z zakupów lub usług przygotowaliśmy gotowy szablon ankiety dla opuszczających stronę. Oto przykładowe pytania, które może zawierać Twoje własne badanie dla użytkowników strony:

  1. Dlaczego chcesz opuścić tę stronę?
  2. Jakich informacji/usług zabrakło na stronie?
  3. Czy powodem opuszczenia strony była: cena/oferta/wygląd strony?
  4. Co moglibyśmy zrobić, abyś sfinalizował zamówienie / skorzystał z usług?

Gotowy wzór ankiety możesz łatwo dostosować do swoich potrzeb, m.in. przez zmianę treści pytań, dodanie nowych pytań lub usunięcie niektórych z przykładu ankiety albo zmianę kolorystyki i dodanie do szablonu ankiety loga Twojej firmy. 

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.

Aleksandra Jagiełło-Bono

CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

osoba

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

osoba

Sebastian Srebnicki

Kierownik Projektów w innogy