ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Ankieta zadowolenia klienta – pytania

Dobra obsługa to jeden z najważniejszych elementów doświadczenia klienta. Ale czy masz pewność, że Twój dział supportu, konsultanci czy doradcy spełniają oczekiwania klientów?

Użyj tego szablonu strzałka w prawo strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo strzałka w prawo

Sposobem na zdobycie tej pewności jest prosta ankieta zadowolenia z obsługi klienta. Dzięki badaniu ocena obsługi klienta umieszczonemu bezpośrednio na stronie, szybko dowiesz się:

  • jak oceniana jest jakość obsługi klienta,
  • czy pracownicy dobrze wywiązują się ze swoich obowiązków,
  • które elementy obsługi klienta wymagają zmiany, a które oceniane są pozytywnie.

Badanie zadowolenia z obsługi klienta – pytania

Abyś mógł od razu rozpocząć badania klientów, przygotowaliśmy dla Ciebie gotowy szablon ankiety zadowolenia z obsługi klienta. Kilka prostych pytań pozwoli Ci szybko i bez dużych nakładów finansowych zbadać najbardziej kluczowy czynnik mający wpływ na satysfakcję klientów.

Badanie zadowolenia z obsługi klienta przygotowane przez ekspertów możesz łatwo dostosować do swoich potrzeb poprzez:

  • dodanie własnych, dodatkowych pytań, które doprecyzowują to, jaka jest ocena obsługi klienta,
  • usunięcie pytań z gotowego szablonu ankiety zadowolenia z obsługi klienta,
  • dodanie firmowego loga lub zmianę kolorystyki ankiety,
  • zdecydowanie w jakim miejscu strony wyświetli się pop-up. 

Zainspiruj się gotowymi przykładami badań UX

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Wykorzystujemy Webankietę nie tylko do candidate experience i onboardingu. Poszerzamy badania szkoleń i spotkań wewnętrznych, a także ocenę współpracy rekrutera z menedżerem. Narzędzie jest bardzo intuicyjnie. Bez wątpienia mocno usprawniliśmy w ostatnich miesiącach proces pozyskiwania feedbacku od pracowników.

Wiktoria Wolszczak

Specjalistka ds. Rekrutacji w OBI

Webankieta to proste narzędzie o dużych możliwościach przydatne podczas realizacji mniejszych i większych projektów. Najbardziej doceniam w narzędziu prostotę użycia, możliwość kopiowania pytań z innych ankiet i ułatwienie w konstrukcji kafeterii, polegające na możliwości przekopiowania całego pytania wraz z odpowiedziami do okna dialogowego.

Żabka logo

Błażej Borsuk

Insight Specialist w Żabka

Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.

Paweł Owczarek

Paweł Owczarek

Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający