ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Ankieta zadowolenia klienta – pytania

Dobra obsługa to jeden z najważniejszych elementów doświadczenia klienta. Ale czy masz pewność, że Twój dział supportu, konsultanci czy doradcy spełniają oczekiwania klientów?

Użyj tego szablonu strzałka w prawo strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo strzałka w prawo

Sposobem na zdobycie tej pewności jest prosta ankieta zadowolenia z obsługi klienta. Dzięki badaniu ocena obsługi klienta umieszczonemu bezpośrednio na stronie, szybko dowiesz się:

  • jak oceniana jest jakość obsługi klienta,
  • czy pracownicy dobrze wywiązują się ze swoich obowiązków,
  • które elementy obsługi klienta wymagają zmiany, a które oceniane są pozytywnie.

Badanie zadowolenia z obsługi klienta – pytania

Abyś mógł od razu rozpocząć badania klientów, przygotowaliśmy dla Ciebie gotowy szablon ankiety zadowolenia z obsługi klienta. Kilka prostych pytań pozwoli Ci szybko i bez dużych nakładów finansowych zbadać najbardziej kluczowy czynnik mający wpływ na satysfakcję klientów.

Badanie zadowolenia z obsługi klienta przygotowane przez ekspertów możesz łatwo dostosować do swoich potrzeb poprzez:

  • dodanie własnych, dodatkowych pytań, które doprecyzowują to, jaka jest ocena obsługi klienta,
  • usunięcie pytań z gotowego szablonu ankiety zadowolenia z obsługi klienta,
  • dodanie firmowego loga lub zmianę kolorystyki ankiety,
  • zdecydowanie w jakim miejscu strony wyświetli się pop-up. 

Zainspiruj się gotowymi przykładami badań UX

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Wszyscy chcielibyśmy odpowiadać na potrzeby naszych klientów i być dla nich firmami pierwszego wyboru. Jednak diabeł tkwi w szczegółach. Wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom jest nierozłącznie związane z ciągłym badaniem satysfakcji z oferty czy obsługi. W PZU mamy świadomość, jakie są oczekiwania klienta i wg nich tworzymy standardy. Szybka reakcja jest ważnym elementem całego procesu. Dlatego w wielu przypadkach zastąpiliśmy tradycyjne badania telefoniczne, badaniami online. Dzięki Webankiecie realizujemy je szybciej, taniej i na większej próbie. Tam, gdzie kiedyś realizowaliśmy kilkaset ankiet, dziś robimy ich kilka tysięcy. Tym samym możemy lepiej zarządzać doświadczeniami klientów i diagnozować punktowe działania, które powinniśmy podjąć, aby lepiej spełniać oczekiwania. Intuicyjność i użyteczność tego rozwiązania zachęciła nas do wykorzystania go w innych – poza CX – obszarach organizacji. Dzięki temu możemy zbierać informacje nie tylko od klientów, ale i pracowników.

Pracuję z różnymi narzędziami badawczymi i jestem przekonany, że Webankieta jest jednym z rozwiązań, które mogą zaspokoić ponadstandardowe potrzeby firm w zbieraniu informacji zwrotnej.

Mirosław Mikłos

Director of Customer Experience Management Bureau w PZU

Webankieta jest bardzo przydatnym narzędziem do realizacji naszych badań, w których chcemy dotrzeć do użytkowników z baz własnych – firm członkowskich, marketerów, pracowników branży cyfrowej itp. To zaawansowane narzędzie pomaga nam w kreowaniu kwestionariuszy oraz konfigurowaniu różnego rodzaju parametrów niezbędnych podczas realizacji badania. Platforma oferuje możliwości, które mogą zaspokoić potrzeby nawet wymagających badaczy, a serwis wsparcia zawsze szybko odpowiada na nasze pytania i potrzeby. Przydatny jest też moduł analityczny, który pozwala na szybką i łatwą interpretację wyników zarówno po zakończeniu badania, jak i w jego trakcie. Bardzo cieszy fakt, że na polskim rynku mamy rodzime narzędzie na światowym poziomie.

Ania Garwolińska

Dyrektor ds. Inicjatyw i Relacji Członkowskich IAB Polska

Dla mnie, jako tzw. „heavy usera” narzędzi IT, Webankieta pozwala osiągnąć prawie każdy cel biznesowy związany z prowadzeniem badań lub ankiet online. Robi to bezpiecznie, wygodnie i skutecznie.

Paweł Owczarek

Paweł Owczarek

Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający