ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Badanie absolwentów

Jesteś ciekawy jak absolwenci Twojego uniwersytetu lub innej szkoły wyższej radzą sobie w dalszym życiu?

Użyj tego szablonu strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo

Przeprowadź prostą ankietę o losach absolwentów. Jest to nie tylko sposób na zaspokojenie ciekawości – opublikowane dane na temat sukcesów absolwentów mogą stanowić dla placówki doskonałą reklamę.

Wyniki ankiety pomogą również wyciągnąć dalej idące wnioski – na temat skuteczności programu edukacyjnego czy stopnia przygotowania uczniów do pracy zawodowej. Możesz również dowiedzieć się w rozwój jakich kierunków warto inwestować, a które statystycznie nie zapewniają powodzenia po ich ukończeniu.

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.

Aleksandra Jagiełło-Bono

CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

osoba

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

osoba

Sebastian Srebnicki

Kierownik Projektów w innogy