ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Ankieta klienta HX TrustID

Chcesz poznać odpowiedź na pytanie, czy i dlaczego klienci (nie)ufają Twojej marce? Poznaj następcę NPS-a – TRUST ID. Przygotowaliśmy dla Ciebie gotowy szablon.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo strzałka w prawo

Co się stanie po wybraniu szablonu?

  • ikonka funkcji

    Kliknij „Użyj tego szablonu”, a przekierujemy Cię do rejestracji. Podając adres e-mail, zakładasz darmowe konto, na którym czeka już skopiowana ankieta.

  • ikonka funkcji

    Ankieta jest gotowa do wysyłki. Szablon wymaga zmian? Kilkoma kliknięciami możesz zmienić jego treść i wygląd na swoim koncie.

  • ikonka funkcji

    Link do ankiety jest generowany automatycznie – skopiuj go i wyślij ankietę do respondentów jednym klikiem . Możesz również pobrać kod QR lub wysłać ankietę na adres e-mail.

  • ikonka funkcji

    Wyniki będą spływać bezpośrednio na Twoje konto . Możesz je filtrować i analizować, a także jednym kliknięciem wygenerować gotowy raport.

Obecnie korzystasz z takich wskaźników jak NPS, CSATczy CES? Chcesz poznać precyzyjną odpowiedź na pytanie, czy i dlaczego klienci ufają Twojej firmie? W takim razie koniecznie wypróbuj badania z wykorzystaniem nowego wskaźnika TRUST ID.

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Wszyscy chcielibyśmy odpowiadać na potrzeby naszych klientów i być dla nich firmami pierwszego wyboru. Jednak diabeł tkwi w szczegółach. Wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom jest nierozłącznie związane z ciągłym badaniem satysfakcji z oferty czy obsługi. W PZU mamy świadomość, jakie są oczekiwania klienta i wg nich tworzymy standardy. Szybka reakcja jest ważnym elementem całego procesu. Dlatego w wielu przypadkach zastąpiliśmy tradycyjne badania telefoniczne, badaniami online. Dzięki Webankiecie realizujemy je szybciej, taniej i na większej próbie. Tam, gdzie kiedyś realizowaliśmy kilkaset ankiet, dziś robimy ich kilka tysięcy. Tym samym możemy lepiej zarządzać doświadczeniami klientów i diagnozować punktowe działania, które powinniśmy podjąć, aby lepiej spełniać oczekiwania. Intuicyjność i użyteczność tego rozwiązania zachęciła nas do wykorzystania go w innych – poza CX – obszarach organizacji. Dzięki temu możemy zbierać informacje nie tylko od klientów, ale i pracowników.

Pracuję z różnymi narzędziami badawczymi i jestem przekonany, że Webankieta jest jednym z rozwiązań, które mogą zaspokoić ponadstandardowe potrzeby firm w zbieraniu informacji zwrotnej.

Mirosław Mikłos

Director of Customer Experience Management Bureau w PZU

Dla mnie, jako tzw. „heavy usera” narzędzi IT, Webankieta pozwala osiągnąć prawie każdy cel biznesowy związany z prowadzeniem badań lub ankiet online. Robi to bezpiecznie, wygodnie i skutecznie.

Paweł Owczarek

Paweł Owczarek

Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający

Ogromne znaczenie w wyborze narzędzia miała możliwość automatyzacji badania. Zespół Fitness Catering nie musi codziennie wykonywać czynności, które w Webankiecie są zautomatyzowane. Należy do nich np. generowanie raportów, z których czerpana jest wiedza na temat tego, jak wyglądał w biznesie cały poprzedni dzień. 

Paulina Rzęzawa

Dyrektor Zakładu Produkcyjnego Fitness Catering