Jak przeprowadzić krótką prezentację produktu?
Ankieta demo call pozwala w kilku prostych krokach na kontakt z potencjalnym klientem. W umieszczonym na stronie internetowej kwestionariuszu zadajemy użytkownikowi odwiedzającemu naszą witrynę następujące pytanie: Czy jesteś zainteresowana/y krótką prezentacją naszego produktu?
W przypadku twierdzącej odpowiedzi zadajemy pogłębione pytanie o rodzaj oferty (B2B/B2C), a w ostatnim kroku prosimy o podanie numeru telefonu i informujemy, kiedy potencjalny klient otrzyma telefon od naszego konsultanta.
Ankieta demo call. Jak przygotować się do prezentacji produktu?
Badanie demo call może być pierwszą i ostatnią szansą na pozyskanie konkretnego klienta. Aby dobrze wypaść, przygotuj się do rozmowy. W tym celu:
- poznaj dobrze swój produkt i ofertę, jaką możesz przedstawić,
- wsłuchaj się przede wszystkim w głos rozmówcy – potencjalnego klienta,
- jeśli to potencjalny kontrahent B2B, poświęć wcześniej trochę czasu na research,
- zadbaj o indywidualne podejście i ofertę szytą na miarę (personalizacja).