case study

Inspiracje do badań - Case Studies z największymi firmami

Dowiedz się jak znane firmy wykorzystują Webankietę. Przeczytaj ciekawe przypadki realizacji badań klienta i pracownika i dowiedz się, jak osiągnąć sukces przy wykorzystaniu ankiet online.

santander

Przy wykorzystaniu ankiet online i zebranych w nich opinii Santander Bank Polska realizuje swoją misję zostania najlepszym bankiem detalicznym i biznesowym w kraju. Misja zakłada, że bank zapewnia najlepsze doświadczenia zarówno dla klientów, jak i dla pracowników.

Przeczytaj historię
bs4

Integracja systemu BS4 z narzędziem do tworzenia ankiet internetowych otworzyła możliwość szybkiego dotarcia do klientów i poznania ich potrzeb, przy jednoczesnym zautomatyzowaniu pracy handlowców.

Przeczytaj historię
Eurobank

Przy użyciu ankiet internetowych Eurobank - jeden z liderów polskiej bankowości - wsłuchuje się w głos swojego klienta. Sami mówią o sobie: Przyjazność i dostępność są zapisane w naszym DNA. To dla nas ważne, abyś jako klient na każdym etapie kontaktu wiedział czego możesz oczekiwać i miał pełen dostęp do wiedzy.

Przeczytaj historię
Coders Lab

Dzięki testom wiedzy największa w Polsce szkoła programowania Coders Lab dokonuje wstępnej selekcji kandydatów chcących wziąć udział w kursie. Pozwala on szybko sprawdzić umiejętności językowe i umiejętność logicznego myślenia kandydatów.

Przeczytaj historię
telepizza

Dzięki badaniu satysfakcji międzynarodowa sieć pizzerii dba o właściwą temperaturę relacji z klientami zamawiającymi pizzę z dostawą , potwierdza strategię marketingową i kierunki rozwoju oferty produktowej.

Przeczytaj historię
Medicover

Medicover Polska, lider jakości na rynku prywatnej opieki zdrowotnej, wprowadziła NPS jako standard w organizacji. W ten sposób wskaźnik stał się kluczowym wyznacznikiem jakości w procesie transformacji firmy.

Przeczytaj historię
Orlińscy

Dla rodzinnej firmy z branży optycznej zawsze ważna była troska o doskonałą obsługę klienta. Dzięki wprowadzeniu badania NPS, obsługa salonów zyskała wskaźniki KPI (Key Performance Indicators) spójne z misją firmy.

Przeczytaj historię
Link4

Pionier ubezpieczeń direct przenosi badania satysfakcji na platformę Webankieta, aby zmniejszyć ich koszt i szybciej pozyskiwać indywidualne opinie klientów.

Przeczytaj historię
codilime

Satysfakcja zatrudnionych osób zawsze była istotnym wyróżnikiem polityki personalnej CodiLime, dlatego dział HR potrzebował systemowo uzyskać od pracowników informacje zwrotne.

Przeczytaj historię
lunchroom

Platforma umożliwiająca grupowe zamawianie jedzenia notuje 28% wzrost powracających klientów i automatyzuje proces przyjmowania reklamacji.

Przeczytaj historię