case studies

Poznaj naszych klientów

Zobacz praktyczne zastosowania badań ankietowych na przykładzie uznanych na rynku firm i organizacji, które zaufały naszej platformie.

  • Ing
  • Medicover
  • Pekao
  • DHL
  • PKP
  • PZU
  • Żywiec
  • Cyfrowy Polsat
  • Plus
codilime
CodiLime

Lepsza komunikacja wewnętrzna dzięki badaniom satysfakcji pracowniczej

Satysfakcja zatrudnionych osób zawsze była istotnym wyróżnikiem polityki personalnej CodiLime, dlatego dział HR potrzebował systemowo uzyskać od pracowników informacje zwrotne.

Przeczytaj
branża Software, IT obszar badania Satysfakcja z pracy Ocena wzajemna 360 strona www.codilime.pl
Medicover
Medicover

Medicover za sprawą NPS zmienia organizację w zorientowaną na klienta

Grupa Medicover, lider rynku prywatnej opieki zdrowotnej, wprowadziła NPS jako standard w organizacji. W ten sposób wskaźnik stał się kluczowym wyznacznikiem jakości w procesie transformacji firmy.

Przeczytaj
branża Usługi medyczne obszar badania Satysfakcja klienta Net Promoter Score strona www.medicover.pl
Orlińscy
Orlińscy Salony Optyczne

Sieć salonów optycznych dzięki badaniu NPS przenosi obsługę klienta na światowy poziom

Dla rodzinnej firmy z branży optycznej zawsze ważna była troska o doskonałą obsługę klienta. Dzięki wprowadzeniu badania NPS, obsługa salonów zyskała wskaźniki KPI (Key Performance Indicators) spójne z misją firmy. Informacje uzyskane w badaniu pozwalają natomiast wyprzedzić reklamacje klientów i proaktywnie wychodzić naprzeciw ich wymaganiom.

Przeczytaj
branża Usługi optyczne obszar badania Net Promoter Score Obsługa klienta strona www.orlinscy.pl
Link4
Link4

LINK4 zwiększa prędkość w wyścigu o satysfakcję klientów

Pionier ubezpieczeń direct przenosi badania satysfakcji na platformę Webankieta, aby zmniejszyć ich koszt i szybciej pozyskiwać indywidualne opinie klientów.

Przeczytaj
branża Usługi ubezpieczeniowe obszar badania Satysfakcja klienta Obsługa klienta strona www.link4.pl
Lunchroom
Lunchroom.pl

Platforma inernetowa automatyzuje proces obsługi klienta

Platforma umożliwiająca grupowe zamawianie jedzenia notuje 28% wzrost powracających klientów i automatyzuje proces przyjmowania reklamacji.

Przeczytaj
branża E-commerce obszar badania Satysfakcja klienta Odejście klientów strona www.lunchroom.pl

BADANIA

Platforma badawcza dla biznesu

Dostarczamy światowej klasy rozwiązania do ankiet online - od zbierania danych, analizę po podejmowanie właściwych działań zmieniających na lepsze postrzeganie marki.

Sprzedaż: +48 519 812 512

  • Ing
  • Medicover
  • Jysk
  • Żywiec
  • Danone
  • Itaka

Zaufało nam wiele uznanych firm i instytucji państwowych

Dołącz do 3500 naszych klientów. Rozpocznij za darmo!