Marketing Automation i badania on-line

Marketing Automation to nowy trend w dzisiejszym marketingu. O tym jak z niego skorzystać i jaki ma to związek z Webankieta.pl dowiesz się w dzisiejszym artykule.

Wielu przedsiębiorców długimi godzinami zastanawia się co zrobić, aby zwiększyć swoje przychody, przyciągnąć nowych klientów czy osiągnąć przewagę konkurencyjną. Mówi się, że nie ma złotej zasady na dobre powodzenie w biznesie. Czyżby? Klucz do sukcesu istnieje i jest nim poznanie klienta i zindywidualizowanie oferty dla niego. Dlatego chcielibyśmy przedstawić Wam świetne narzędzie z naszego polskiego podwórka – SALESmanago i pokrótce opowiedzieć czym się zajmuje i jaki ma związek z Webankieta.pl.

Czym jest SALESmanago?

SALESmanago to system klasy Marketing Automation, który oferuje narzędzia behawioralne do identyfikacji, segmentacji i monitoringu zachowania klientów na stronach internetowych. Pozwala on na dotarcie do klienta ze spersonalizowanymi ofertami w kanałach e-mail marketing, na stronie internetowej, w sieciach RTB oraz kanałach sprzedaży bezpośredniej.

salesmanago 

Dlaczego warto skorzystać?

Dane, które można wygenerować dzięki SALESmanago, pozwalają na stworzenie profilu naszego klienta i wykreowaniu idealnie skrojonej dla niego oferty. To niezwykle istotne w dobie wzmożonej konkurencji rynkowej. Mała firma (posiadająca do 10tys. kontaktów) przez rok korzystania z SALESmanago może wygenerować ok. 3GB danych (dla porównania encyklopedia Britannica posiada 1GB informacji). To zdecydowanie może zmienić nasz subiektywny punkt widzenia na prowadzony przez nas biznes.

Badania, badania, badania…

Od niedawna możliwe jest zintegrowanie narzędzia SALESmanago z kontem na Webankieta.pl. Takie rozwiązanie pozwala na doskonały insight preferencji naszych klientów, poznanie ich opinii czy (najważniejsze) zbudowanie pełnej bazy użytkowników. Korzystając z naszej nowej funkcjonalności, widgetu, możliwe jest prowadzenie badań bezpośrednio na swojej stronie internetowej. W kwestionariuszu możesz zawrzeć pytania dotyczące adresu e-mail klienta, jego zadowolenia z obsługi czy opinii dotyczącej strony internetowej. SALESmanago zajmuje się tworzeniem profilu behawioralnego użytkownika, a Webankieta.pl pozwala uzupełnić ten profil o dane deklaratywne, jeżeli w odpowiedni sposób o nie poprosimy.

Zrzut ekranu 2014-02-01 o 07.39.29

Dlatego korzystanie z obu narzędzi może wydawać się bardzo potrzebne i słuszne przy tworzeniu bazy danych użytkowników naszej strony internetowej i dalszej indywidualizacji oferty oraz komunikacji marketingowej dla nich.

Jeżeli jesteś zainteresowany integracją obu kont zapraszamy do prywatnych beta testów. Wystarczy, że odezwiesz się do nas pod adresem [email protected].

Webankieta pl