Fakty i mity na temat NPS. Świętujemy CX Day [webinar]

Siódmego listopada po raz kolejny obchodziliśmy Customer Experience Day. Z tej okazji przygotowaliśmy webinar, podczas którego Piotr Sadowski, ekspert z zakresu Voice of Customer, rozprawił się z najpoważniejszymi zarzutami kierowanymi pod adresem badania NPS.

CX Day to światowy dzień doświadczeń klienta. Jest coroczną okazją do tego, żeby przypomnieć sobie, że w każdym biznesie najważniejszy jest klient, a rozwój nie jest możliwy bez wsłuchiwania się w jego głos.

Słuchaj klienta z Net Promoter Score

Jednym ze sprawdzonych sposobów pozyskiwania wartościowego feedbacku od nabywców i użytkowników naszych produktów lub usług są ankiety online dla klientów. Wśród najpopularniejszych metod od kilku lat nieprzerwanie prym wjedzie Net Promoter Score. 

Wokół wskaźnika urosło jednak wiele mitów i zarzutów o to, że tak naprawdę nie bada tego, do czego został powołany, czyli lojalności klienta i realnych poleceń usługi lub produktu. Czy tak jest w istocie? Postanowiliśmy się temu przyjrzeć.

Z okazji ostatniej edycji CX Day przygotowaliśmy webinar, podczas którego Piotr Sadowski, ekspert z zakresu Voice of Customer, rozprawił się z najpoważniejszymi zarzutami kierowanymi pod adresem badania NPS. Odpowiedział również na pytania uczestników, związane ze wskaźnikiem.

Z załączonego poniżej nagrania:

  • Dowiecie się jakie zarzuty pojawiają się w przestrzeni publicznej do NPS ze strony jego przeciwników
  • Razem z Piotrem przyjrzycie się artykułowi Frederica Reichhelda – „The One Number You Need to Grow”, który jest swoistym aktem narodzin NPS i obietnic, które Frederic wtedy składał.
  • Odkryjecie, czy faktycznie NPS to „The One Number You Need to Grow”.
  • Zobaczycie na przykładach, jakie błędy popełniają marki w badaniu NPS.
  • Poznacie odpowiedź na pytanie, co jest NPS, a co… pytaniem NPS-o podobnym.

Do obejrzenia nagrania webinaru zapraszamy przede wszystkim:

  • CX managerów
  • Osoby zajmujących się badaniami klienta w firmach z każdej branży
  • Wszystkich planujących rozpoczęcie badań klienta
  • Tych, którzy już sami nie wiedzą, czy badać NPS, czy wybrać inne metody.

Fakty i mity na temat NPS – zobacz nagranie webinaru:

Więcej o NPS dowiecie się tutaj:

Jak Net Promoter Score może pomóc twojej firmie?

Skorzystaj z gotowego szablonu ankiety Net Promoter Score (NPS)

ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Badanie satysfakcji klienta firmy usługowej

Wyprzedź konkurencję – pytaj. Wykorzystując NPS relacyjny możesz przeprowadzić ogólne badanie satysfakcji klienta z usług oferowanych przez Twoją firmę.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo strzałka w prawo
Webankieta pl