Obecnie korzystasz z takich wskaźników jak NPS, CSATczy CES? Chcesz poznać precyzyjną odpowiedź na pytanie, czy i dlaczego klienci ufają Twojej firmie? W takim razie koniecznie wypróbuj badania z wykorzystaniem nowego wskaźnika TRUST ID.
Ankieta klienta HX TrustID
Chcesz poznać odpowiedź na pytanie, czy i dlaczego klienci (nie)ufają Twojej marce? Poznaj następcę NPS-a – TRUST ID. Przygotowaliśmy dla Ciebie gotowy szablon.
Co się stanie po wybraniu szablonu?
-
Kliknij „Użyj tego szablonu”, a przekierujemy Cię do rejestracji. Podając adres e-mail, zakładasz darmowe konto, na którym czeka już skopiowana ankieta.
-
Ankieta jest gotowa do wysyłki. Szablon wymaga zmian? Kilkoma kliknięciami możesz zmienić jego treść i wygląd na swoim koncie.
-
Link do ankiety jest generowany automatycznie – skopiuj go i wyślij ankietę do respondentów jednym klikiem . Możesz również pobrać kod QR lub wysłać ankietę na adres e-mail.
-
Wyniki będą spływać bezpośrednio na Twoje konto . Możesz je filtrować i analizować, a także jednym kliknięciem wygenerować gotowy raport.
Zobacz inne przykłady ankiet dla klientów
Zaufali nam
Wykorzystujemy Webankietę nie tylko do candidate experience i onboardingu. Poszerzamy badania szkoleń i spotkań wewnętrznych, a także ocenę współpracy rekrutera z menedżerem. Narzędzie jest bardzo intuicyjnie. Bez wątpienia mocno usprawniliśmy w ostatnich miesiącach proces pozyskiwania feedbacku od pracowników.

Wiktoria Wolszczak
Specjalistka ds. Rekrutacji w OBI
Webankieta to proste narzędzie o dużych możliwościach przydatne podczas realizacji mniejszych i większych projektów. Najbardziej doceniam w narzędziu prostotę użycia, możliwość kopiowania pytań z innych ankiet i ułatwienie w konstrukcji kafeterii, polegające na możliwości przekopiowania całego pytania wraz z odpowiedziami do okna dialogowego.

Błażej Borsuk
Insight Specialist w Żabka
Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.

Paweł Owczarek
Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający