ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Zapis na newsletter

Newsletter jest jednym z najpopularniejszych narzędzi stosowanych w e-mail marketingu. Dobrze przygotowany idealnie przydaje się do zbierania leadów czy budowania długotrwałej relacji z klientami.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo

Jak zdobyć bazę respondentów do Twojego newslettera? Pierwszym krokiem, decydującym o tym, czy zdobędziemy zaufanie odbiorcy, jest zapis na newsletter.

Co powinien zawierać szablon zapisu na newsletter?

Zdarza się, że klienci sami chętnie zapisują się na newsletter, bo cenią produkty danej marki, albo wiedzą, że dzięki temu będą mogli liczyć na zniżki w przyszłości. Co zrobić w sytuacji, kiedy potencjalny klient nie wie o nas prawie nic? Jest kilka elementów dobrego szablonu zapisu na newsletter, które mogą pomóc w pozyskaniu leadu.

  • Bezpośredniość i szczerość przekazu
  • Podkreślenie korzyści, jakie otrzyma odbiorca (zniżki, e-booki, case studies)
  • Silna personalizacja, dostosowanie treści mailingu do potrzeb respondenta
  • Poczucie bezpieczeństwa, poproś wyłącznie o niezbędne dane (e-mail, imię)

Zapis na newsletter – przykład pytania

Stosując się do powyższych wytycznych, zobaczmy, jak mogłoby wyglądać przykładowa ankieta zapisu na newsletter:

Chcesz być na bieżąco i otrzymywać artykuły branżowe tworzone przez naszych ekspertów wprost na swojego maila? Podaj swój adres e-mail i co tydzień ciesz się nową dawką wiedzy! 

Proszę podać email w formacie np. [email protected]

To tylko przykład. Stwórz własny szablon, zgodny z profilem twojej działalności i zbuduj społeczność respondentów twojego unikalnego newslettera.

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.

Aleksandra Jagiełło-Bono

CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

osoba

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

osoba

Sebastian Srebnicki

Kierownik Projektów w innogy