ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Badanie satysfakcji po kontakcie z BOK

Obsługa Klienta to miejsce, gdzie klient styka się z konsultantem bezpośrednio, zwracając się do niego z problemem i oczekując pomocy. Dlatego to, w jaki sposób przebiegnie ten kontakt ma ogromne znaczenie dla ogólnej oceny firmy.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo

Badanie Customer Effort Score pomoże Ci szybko znaleźć odpowiedź na to, jak wiele wysiłku klient musiał włożyć w kontakt z działem BOK. Korzystając z szablonu stworzysz badanie w kilka minut, a prowadząc je regularnie uzyskasz wgląd w proces obsługi klienta i aspekty, które trzeba poprawić.

Zaufali nam

Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.

Aleksandra Jagiełło-Bono

CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

osoba

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

osoba

Sebastian Srebnicki

Kierownik Projektów w innogy

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo