ikonka ekranu
ikonka tabletu
ikonka mobile

Ankieta sklep internetowy

Wiadomość, że klient poleci sklep swoim znajomym to najlepsze, co może usłyszeć sprzedawca.

Użyj tego szablonu strzałka w prawo Wszystkie szablony strzałka w prawo

Czasami mimo starań jednak tak się nie dzieje – wtedy należy jak najszybciej dowiedzieć się dlaczego.

Doskonałym narzędziem do tego będą badania NPS, które możesz zadać na tyle szczegółowo, aby dowiedzieć się które obszary działalności sklepu są najgorzej oceniane. Analiza wniosków pomoże w zwiększeniu sprzedaży np. poprzez stworzenie bardziej spersonalizowanej oferty, satysfakcjonującej konsumenta.

  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo

Zaufali nam

Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.

Aleksandra Jagiełło-Bono

CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters

Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

osoba

Krzysztof Gabruk

Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

osoba

Sebastian Srebnicki

Kierownik Projektów w innogy