przykłady ankiet Badania użytkowników

Zapis na newsletter

Newsletter jest jednym z najpopularniejszych narzędzi stosowanych w e-mail marketingu. Dobrze przygotowany idealnie przydaje się do zbierania leadów czy budowania długotrwałej relacji z klientami. Jak zdobyć bazę respondentów? Pierwszym krokiem, decydującym o tym, czy zdobędziemy zaufanie odbiorcy, jest zapis na newsletter.

Zdarza się, że klienci sami chętnie zapisują się na newsletter, bo cenią produkty danej marki, albo wiedzą, że dzięki temu będą mogli liczyć na zniżki w przyszłości. Co zrobić w sytuacji, kiedy potencjalny klient nie wie o nas prawie nic? Jest kilka elementów dobrego szablonu zapisu na newsletter, które mogą pomóc w pozyskaniu leadu.

- Bezpośredniość i szczerość przekazu
- Podkreślenie korzyści, jakie otrzyma odbiorca (zniżki, e-booki, case studies)
- Silna personalizacja, dostosowanie treści mailingu do potrzeb respondenta
- Poczucie bezpieczeństwa, poproś wyłącznie o niezbędne dane (e-mail, imię)

ikona

Badania użytkowników

Ankieta zadowolenia klienta to podstawa w biznesie. Sprawdź co myślą o Twojej firmie i Twoich produktach / usługach klienci.

Webankieta to działający w przeglądarce program do tworzenia i analizy ankiet online.

Za pomocą prostych kreatorów stworzysz ankietę i wyślesz ją do swojej grupy odbiorców, np. klientów, pracowników lub dowolnej grupy społecznej.

Przetestuj bezpłatnie
widok interfejsu użytkownika