przykłady ankiet Badania klientów

Badanie satysfakcji po kontakcie z BOK

Trzymaj rękę na pulsie - regularnie sprawdzaj jak Twoi klienci oceniają kontakt z działem BOK. Satysfakcja z pomocy udzielonej przez konsultantów ma kluczowe znaczenie nie tylko dla rozwiązania konkretnego problemu, ale i dla całokształtu postrzegania firmy przez klienta.

Ankieta online wysyłana po każdym kontakcie z BOK pomoże Ci mieć stały wgląd w satysfakcję klientów, zebrać wyniki w jednym miejscu i obiektywnie oceniać pracę zarówno całych działów, jak i konkretnych konsultantów.

  • Jak dużo wysiłku kosztowało Cię rozwiązanie problemu w dziale obsługi klienta? *

  • Jest nam niezmiernie przykro, że jesteś niezadowolony/a. Proszę opisz co poszło nie tak, jak powinno.

  • Jak oceniasz poszczególne aspekty kontaktu z konsultantem?

    czas reakcji
    poziom kompetencji
    zaangażowanie
    sposób rozwiązania sprawy

Nie znasz Webankiety?

Webankieta to działający w przeglądarce program do tworzenia i analizy ankiet online.

Za pomocą prostych kreatorów stworzysz ankietę i wyślesz ją do swojej grupy odbiorców, np. klientów, pracowników lub dowolnej grupy społecznej.

Poznaj możliwości
widok interfejsu użytkownika