przykłady ankiet Badania klientów

Customer Effort Score

Obsługa Klienta to miejsce, gdzie klient styka się z konsultantem bezpośrednio, zwracając się do niego z problemem i oczekując pomocy. Dlatego to, w jaki sposób przebiegnie ten kontakt ma ogromne znaczenie dla ogólnej oceny firmy.

Badanie Customer Effort Score pomoże Ci szybko znaleźć odpowiedź na to, jak wiele wysiłku klient musiał włożyć w kontakt z działem BOK. Korzystając z szablonu stworzysz badanie w kilka minut, a prowadząc je regularnie uzyskasz wgląd w proces obsługi klienta i aspekty, które trzeba poprawić.

  • Prosimy o wypełnienie ankiety dotyczącej Pani/a ostatniego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Zajmie ona nie więcej niż 3 minuty.

    Państwa opinia ma dla nas znaczenie, dziękujemy!
  • 1. Ile wysiłku musiał Pan/i włożyć w rozwiązanie swojego problemu przy pomocy Biura Obsługi Klienta? *

    Oceń w skali od 1 do 5, gdzie 1 oznacza bardzo mało wysiłku, a 5 - bardzo dużo wysiłku
    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 2. Prosimy o uzasadnienie swojej oceny:

  • 3. Ile wysiłku musiał/a Pan/i włożyć w poszczególne czynności związane z Obsługą Klienta? *

    Oceń w skali od 1 do 5, gdzie 1 oznacza bardzo mało wysiłku, a 5 - bardzo dużo wysiłku
    Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
    1 2 3 4 5
    znalezienie kontaktu do BOK na stronie internetowej  
    połączenie się z konsultantem  
    uzyskanie odpowiedzi na pytania  
    zrozumienie instrukcji wydawanych przez BOK  

Nie znasz Webankiety?

Webankieta to działający w przeglądarce program do tworzenia i analizy ankiet online.

Za pomocą prostych kreatorów stworzysz ankietę i wyślesz ją do swojej grupy odbiorców, np. klientów, pracowników lub dowolnej grupy społecznej.

Poznaj możliwości
widok interfejsu użytkownika