przykłady ankiet Badania klientów

Ankieta NPS dla usług bankowych

  • Na ile prawdopodobne jest, że polecisz nasz Bank swoim znajomym? *

    Zdecydowanie nie polecę

    Zdecydowanie polecę

  • Napisz proszę jakie aspekty sprawiły, że tak nisko nas oceniasz, abyśmy mogli to poprawić na przyszłość.

  • Czy moglibyśmy usprawnić, żebyś następnym razem ocenił(a) nas lepiej?

  • Dziękujemy za wysoką ocenę! Powiesz nam czym sobie zasłużyliśmy, abyśmy mogli pielęgnować najlepsze praktyki?

  • Jak oceniasz poszczególne elementy usług Banku?

    Zdecydowanie dobrze Raczej dobrze Trudno ocenić Raczej źle Zdecydowanie źle
    Precyzyjność dostarczanych informacji przez Bank  
    Gotowość pracowników Banku do udzielenia pomocy  
    Czas oczekiwania na kontakt z Doradcą  
    Wysokość opłat  
    Terminowość załatwiania spraw  
    Kompleksowość oferty produktów bankowych  
    Dostępność usług internetowych  
    Liczba bankomatów  
ikona

Warto wiedzieć:

Banki to instytucja, dla której zaufanie i opinia klienta ma kluczowe znaczenie. Dlatego regularnie warto przeprowadzać w nich badania NPS, dzięki którym dowiemy się jak wysoko klient ocenia nasze usługi - które z nich uważa za dobre, a które wymagają zmiany.
Przy użyciu tego prostego narzędzia Twoja placówka uzyska wszystkie ważne informacje dotyczące zadowolenia z obsługi klienta, wysokości opłat, terminowości załatwiania spraw itp.

Stwórz taką ankietę

Nie znasz Webankiety?

Webankieta to działający w przeglądarce program do tworzenia i analizy ankiet online.

Za pomocą prostych kreatorów stworzysz ankietę i wyślesz ją do swojej grupy odbiorców, np. klientów, pracowników lub dowolnej grupy społecznej.

Poznaj możliwości
widok interfejsu użytkownika