przykłady ankiet Badania klientów

Ankieta NPS dla biura podróży

  • Na ile prawdopodobne jest, że polecisz nasze biuro podróży swoim znajomym? *

    Zdecydowanie nie polecę

    Zdecydowanie polecę

  • Napisz proszę jakie aspekty sprawiły, że tak nisko nas oceniasz, abyśmy mogli to poprawić na przyszłość.

  • Czy moglibyśmy usprawnić, żebyś następnym razem ocenił(a) nas lepiej?

  • Dziękujemy za wysoką ocenę! Powiesz nam czym sobie zasłużyliśmy, abyśmy mogli pielęgnować najlepsze praktyki?

  • Jak oceniasz poszczególne elementy biura podróży??

    Zdecydowanie dobrze Raczej dobrze Trudno ocenić Raczej źle Zdecydowanie źle
    Różnorodność kierunków podróży  
    Oferty wycieczek  
    Pomoc w wyborze podróży  
    Ceny oferowanych wycieczek  
    Obsługa Klienta  
ikona

Warto wiedzieć:

Niewiele osób zagląda do oferty Twojego biura podróży? A może po jednej wycieczce klienci nie chcą jeszcze raz wyjechać z Tobą na wakacje? Dowiedz się dlaczego. Dla właścicieli firm z branży turystycznej informacje na temat zadowolenia klienta mają duże znaczenie. Na ich podstawie można podjąć działania zwiększające poziom satysfakcji z usług biura (np. przygotowanej oferty, pomocy przy wyborze celu podróży, ceny oferowanych wycieczek).
Skutecznym narzędziem do tego typu badań jest NPS, czyli Net Promoter Score. Bazuje on na podstawowym pytaniu: Na ile prawdopodobne jest, że polecisz nasze biuro podróży swoim znajomym? uzupełnionym o bardziej szczegółowe pytania otwarte.

Stwórz taką ankietę

Nie znasz Webankiety?

Webankieta to działający w przeglądarce program do tworzenia i analizy ankiet online.

Za pomocą prostych kreatorów stworzysz ankietę i wyślesz ją do swojej grupy odbiorców, np. klientów, pracowników lub dowolnej grupy społecznej.

Poznaj możliwości
widok interfejsu użytkownika