przykłady ankiet Badania klientów

Ankieta NPS dla twórców sprzętu komputerowego

Firmy zajmujące się sprzedażą czy produkcją sprzętu komputerowego często nie mogą dojść do tego, dlaczego konkretny produkt “się nie sprzedaje”. Czy Klienci oceniają źle jego funkcjonalność? A może zawiodła obsługa klienta?
Wiedza daje początek zmianom, więc wszystkim sklepom ze sprzętem komputerowym polecamy przeprowadzenie badań NPS. Proste pytanie: Na ile prawdopodobne jest, że polecisz zakup naszego sprzętu komputerowego swoim znajomym? to źródło ważnej informacji - o tym, czy Klient jest zadowolony. Dodatkowe pytania pozwolą zlokalizować źródła niezadowolenia (instalacja, parametry itp.)

  • Na ile prawdopodobne jest, że polecisz zakup naszego sprzętu komputerowego swoim znajomym? *

    Zdecydowanie nie polecę

    Zdecydowanie polecę

  • Napisz proszę, jakie aspekty sprawiły, że tak nisko nas oceniasz?

    Dzięki temu będziemy mogli popracować nad ich poprawą w przyszłości.
  • Co moglibyśmy usprawnić, żebyś następnym razem ocenił/a nas lepiej?

  • Dziękujemy za wysoką ocenę! Powiedz nam, czym sobie na nią zasłużyliśmy, abyśmy mogli pielęgnować najlepsze praktyki?

  • Jak oceniasz poszczególne elementy sprzętu komputerowego?

    Zdecydowanie dobrze Raczej dobrze Trudno ocenić Raczej źle Zdecydowanie źle
    Łatwość instalacji sprzętu  
    Parametry sprzętu  
    Zainstalowany system operacyjny  
    Dodatkowe oprogramowanie  
    Dołączone akcesoria  
    Czas gwarancji  

Nie znasz Webankiety?

Webankieta to działający w przeglądarce program do tworzenia i analizy ankiet online.

Za pomocą prostych kreatorów stworzysz ankietę i wyślesz ją do swojej grupy odbiorców, np. klientów, pracowników lub dowolnej grupy społecznej.

Poznaj możliwości
widok interfejsu użytkownika