przykłady ankiet Badania klientów

Ankieta NPS dla sieci komórkowych i kablowych

  • Na ile prawdopodobne jest, że polecisz nasze usługi telekomunikacyjne swoim znajomym? *

    Zdecydowanie nie polecę

    Zdecydowanie polecę

  • Napisz proszę jakie aspekty sprawiły, że tak nisko nas oceniasz, abyśmy mogli to poprawić na przyszłość.

  • Czy moglibyśmy usprawnić, żebyś następnym razem ocenił(a) nas lepiej?

  • Dziękujemy za wysoką ocenę! Powiesz nam czym sobie zasłużyliśmy, abyśmy mogli pielęgnować najlepsze praktyki?

  • Jak oceniasz poszczególne elementy naszego serwisu?

    Zdecydowanie dobrze Raczej dobrze Trudno ocenić Raczej źle Zdecydowanie źle
    Atrakcyjność oferty  
    Zasięg sieci  
    Obsługa klienta  
    Bliskość salonów  
ikona

Warto wiedzieć:

W branży telekomunikacyjnej kontakt klienta z działem obsługi jest zwykle bardzo intensywny. Nowe oferty, dodatkowe usługi czy abonamenty wyjaśniane są użytkownikom przez telefon lub w salonach. To, w jaki sposób konsultant czy pracownik rozmawia z klientem, może mieć ogromny wpływ na jego zadowolenie z usługi i ogólny wizerunek firmy.
Praktycznym narzędziem, które pomoże w zlokalizowaniu i usunięciu błędów w działalności firmy jest badanie NPS. Przy pomocy prostego pytania dowiesz się czy klient jest zadowolony z usług, a jeśli nie - z czego konkretnie.

Stwórz taką ankietę

Nie znasz Webankiety?

Webankieta to działający w przeglądarce program do tworzenia i analizy ankiet online.

Za pomocą prostych kreatorów stworzysz ankietę i wyślesz ją do swojej grupy odbiorców, np. klientów, pracowników lub dowolnej grupy społecznej.

Poznaj możliwości
widok interfejsu użytkownika