przykłady ankiet Badania klientów

Ankieta NPS dla sieci komórkowych i kablowych

W branży telekomunikacyjnej kontakt klienta z działem obsługi jest zwykle bardzo intensywny. Nowe oferty, dodatkowe usługi czy abonamenty wyjaśniane są użytkownikom przez telefon lub w salonach. To, w jaki sposób konsultant czy pracownik rozmawia z klientem, może mieć ogromny wpływ na jego zadowolenie z usługi i ogólny wizerunek firmy.
Praktycznym narzędziem, które pomoże w zlokalizowaniu i usunięciu błędów w działalności firmy jest badanie NPS. Przy pomocy prostego pytania dowiesz się czy klient jest zadowolony z usług, a jeśli nie - z czego konkretnie.

  • Na ile prawdopodobne jest, że polecisz nasze usługi telekomunikacyjne swoim znajomym? *

    Zdecydowanie nie polecę

    Zdecydowanie polecę

  • Napisz proszę, jakie aspekty sprawiły, że tak nisko nas oceniasz?

    Dzięki Twojej opinii będziemy mogli je poprawić w przyszłości.
  • Czy moglibyśmy usprawnić, żebyś następnym razem ocenił/a nas lepiej?

  • Dziękujemy za wysoką ocenę! Powiedz nam, czym sobie na nią zasłużyliśmy, abyśmy mogli pielęgnować najlepsze praktyki?

  • Jak oceniasz poszczególne elementy naszego serwisu?

    Zdecydowanie dobrze Raczej dobrze Trudno ocenić Raczej źle Zdecydowanie źle
    Atrakcyjność oferty  
    Zasięg sieci  
    Obsługa klienta  
    Bliskość salonów  

Webankieta to działający w przeglądarce program do tworzenia i analizy ankiet online.

Za pomocą prostych kreatorów stworzysz ankietę i wyślesz ją do swojej grupy odbiorców, np. klientów, pracowników lub dowolnej grupy społecznej.

Przetestuj bezpłatnie
widok interfejsu użytkownika