przykłady ankiet Badania klientów

Ankieta NPS dla sieci komórkowych i kablowych

W branży telekomunikacyjnej kontakt klienta z działem obsługi jest zwykle bardzo intensywny. Nowe oferty, dodatkowe usługi czy abonamenty wyjaśniane są użytkownikom przez telefon lub w salonach. To, w jaki sposób konsultant czy pracownik rozmawia z klientem, może mieć ogromny wpływ na jego zadowolenie z usługi i ogólny wizerunek firmy.
Praktycznym narzędziem, które pomoże w zlokalizowaniu i usunięciu błędów w działalności firmy jest badanie NPS. Przy pomocy prostego pytania dowiesz się czy klient jest zadowolony z usług, a jeśli nie - z czego konkretnie.

  • Na ile prawdopodobne jest, że polecisz nasze usługi telekomunikacyjne swoim znajomym? *

    Zdecydowanie nie polecę

    Zdecydowanie polecę

  • Napisz proszę, jakie aspekty sprawiły, że tak nisko nas oceniasz?

    Dzięki Twojej opinii będziemy mogli je poprawić w przyszłości.
  • Czy moglibyśmy usprawnić, żebyś następnym razem ocenił/a nas lepiej?

  • Dziękujemy za wysoką ocenę! Powiedz nam, czym sobie na nią zasłużyliśmy, abyśmy mogli pielęgnować najlepsze praktyki?

  • Jak oceniasz poszczególne elementy naszego serwisu?

    zdecydowanie źle raczej źle trudno ocenić raczej dobrze zdecydowanie dobrze
    Atrakcyjność oferty  
    Zasięg sieci  
    Obsługa klienta  
    Bliskość salonów  
ikona

Badania użytkowników

Ankieta zadowolenia klienta to podstawa w biznesie. Sprawdź co myślą o Twojej firmie i Twoich produktach / usługach klienci.

ikona

Badania użytkowników

Ankieta zadowolenia klienta to podstawa w biznesie. Sprawdź co myślą o Twojej firmie i Twoich produktach / usługach klienci.

Webankieta to działający w przeglądarce program do tworzenia i analizy ankiet online.

Za pomocą prostych kreatorów stworzysz ankietę i wyślesz ją do swojej grupy odbiorców, np. klientów, pracowników lub dowolnej grupy społecznej.

Przetestuj bezpłatnie
widok interfejsu użytkownika