przykłady ankiet Badania klientów

Ankieta satysfakcji z usługi (NPS relacyjny)

  • Jak jesteś zadowolony ze współpracy z naszą firmą i z naszych usług? *

  • Czy nasze usługi spełniły Twoje oczekiwania? *

  • Jak ocenisz poszczególne elementy naszej oferty? *

    Bardzo słabo Raczej słabo Średnio Raczej dobrze Bardzo dobrze Nie dotyczy
    Ogólna jakość usług  
    Stosunek jakości do ceny  
    Doświadczenie zakupowe  
    Korzystanie z usługi  
    Obsługa posprzedażowa  
  • Czy kontaktowałeś się z naszym wsparciem klienta? *

  • Jak oceniasz nasze wsparcie klienta? *

  • Co wg Ciebie powinniśmy robić lepiej?

  • Na ile prawdopodobne jest, że w przyszłości zdecydujesz się na ponowny zakup naszych usług? *

  • Na podstawie Twoich dotychczasowych doświadczeń z naszą firmą, oceń w skali 0-10 jak chętnie poleciłbyś nasze usługi swojej rodzinie lub znajomym? *

    Zdecydowanie nie polecę

    Zdecydowanie polecę

ikona

Warto wiedzieć:

Wyprzedź konkurencję - pytaj. Wykorzystując NPS relacyjny możesz przeprowadzić ogólne badanie satysfakcji klienta z usług oferowanych przez Twoją firmę. Dzięki nim uzyskasz wiedzę na temat tego, jakie konkretnie działania są oceniane pozytywnie,a jakie wymagają ulepszenia.
Być może błędy, które popełniasz Ty lub Twoi pracownicy (np. nieczytelna oferta, zła obsługa klienta) nie są widoczne gołym okiem. Dlatego warto sięgnąć po narzędzie, jakim jest ankieta, które pomaga na ich szybkie zlokalizowanie i wdrożenie zmian.

Stwórz taką ankietę

Nie znasz Webankiety?

Webankieta to działający w przeglądarce program do tworzenia i analizy ankiet online.

Za pomocą prostych kreatorów stworzysz ankietę i wyślesz ją do swojej grupy odbiorców, np. klientów, pracowników lub dowolnej grupy społecznej.

Poznaj możliwości
widok interfejsu użytkownika