przykłady ankiet Różne

Ankieta satysfakcji klienta sklepu internetowego

  • Szanowni Państwo! Niniejsza ankieta ma na celu .... . Wszelkie zdobyte drogą badań informacje są poufne, tzn. posłużą jedynie do analizy zbiorczych zestawień. Za udzielenie rzetelnych odpowiedzi z góry dziękujemy!
  • 1. Czy w ciągu ostatnich [okres czasu] dokonał/a Pan/i zakupu produktu z którejś ze wskazanych kategorii w sklepie internetowym [nazwa sklepu]? *

    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • 2. Czy jest Pan/i zadowolony/zadowolona z zakupionych produktów w sklepie [nazwa sklepu]? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 3. Co było głównym powodem dokonania zakupu w [nazwa sklepu]? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 4. Proszę ocenić jakość obsługi w sklepie [nazwa sklepu]? (uprzejmość i życzliwość, dostępność, chęć udzielenia pomocy, fachowość). *

    1 to najgorsza a 5 najlepsza ocena
    Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
    1 2 3 4 5 Nie mogę ocenić/ nie dotyczy
    Uprzejmość i życzliwość  
    Dostępność  
    Chęć do udzielania pomocy  
    Fachowość  
  • 5. Jak ocenia Pan/i poziom cen oferowanych produktów w sklepie [nazwa sklepu] w stosunku do cen w innych sklepach internetowych? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 6. Jak ocenia Pan/i szerokość asortymentu w sklepie [nazwa sklepu] *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 7. Jak ocenia Pan/i funkcjonowanie poszczególnych elementów w sklepie Internetowym [nazwa sklepu]? *

    1 oznacza najniższą zaś 5 najwyższą ocenę
    Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
    1 2 3 4 5 Nie mogę ocenić/ Nie dotyczy
    Bezpieczeństwo dokonywania transakcji  
    Łatwość dokonywania zakupów  
    Szerokość asortymentu  
    Skuteczność wyszukiwania produktu  
    Użyteczność informacji o produkcie  
    Jakość oferowanych produktów  
    Dostępność ulubionych metod płatności  
    Terminowość przesyłki  
    Koszt dostawy  
    Ceny produktów  
  • 8. Jakie jest prawdopodobieństwo, że polecił/a by Pan/i tą stronę internetową /ten serwis internetowy rodzinie lub znajomemu? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 9. Płeć

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 10. Proszę podać swój wiek (w latach) *

    q
  • 11. Miejsce zamieszkania *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 12. Proszę określić swój aktualny poziom wykształcenia *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 13. Proszę określić swój aktualny status zawodowy *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 14. Proszę określić średni dochód netto (na rękę) w zamieszkiwanym gospodarstwie domowym *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
ikona

Warto wiedzieć:

Wyprzedź konkurencję - pytaj. Wykorzystując NPS relacyjny możesz przeprowadzić ogólne badanie satysfakcji klienta z usług oferowanych przez Twoją firmę. Dzięki nim uzyskasz wiedzę na temat tego, jakie konkretnie działania są oceniane pozytywnie,a jakie wymagają ulepszenia.
Być może błędy, które popełniasz Ty lub Twoi pracownicy (np. nieczytelna oferta, zła obsługa klienta) nie są widoczne gołym okiem. Dlatego warto sięgnąć po narzędzie, jakim jest ankieta, które pomaga na ich szybkie zlokalizowanie i wdrożenie zmian.

Stwórz taką ankietę

Nie znasz Webankiety?

Webankieta to działający w przeglądarce program do tworzenia i analizy ankiet online.

Za pomocą prostych kreatorów stworzysz ankietę i wyślesz ją do swojej grupy odbiorców, np. klientów, pracowników lub dowolnej grupy społecznej.

Poznaj możliwości
widok interfejsu użytkownika