opinie o webankiecie

Świadczą o nas
projekty klientów.

Od ponad 10 lat dbamy o to, by dostarczać naszym klientom
rozwiązania wspierające ich rozwój i dostosowane do ich potrzeb.

ing
pzu
medicover
danone
pko
itaka
Eurobank

Przy użyciu ankiet internetowych Eurobank - jeden z liderów polskiej bankowości - wsłuchuje się w głos swojego klienta. Sami mówią o sobie: Przyjazność i dostępność są zapisane w naszym DNA. To dla nas ważne, abyś jako klient na każdym etapie kontaktu wiedział czego możesz oczekiwać i miał pełen dostęp do wiedzy.

Przeczytaj historię
Coders Lab

Dzięki testom wiedzy największa w Polsce szkoła programowania Coders Lab dokonuje wstępnej selekcji kandydatów chcących wziąć udział w kursie. Pozwala on szybko sprawdzić umiejętności językowe i umiejętność logicznego myślenia kandydatów.

Przeczytaj historię
telepizza

Dzięki badaniu satysfakcji międzynarodowa sieć pizzerii dba o właściwą temperaturę relacji z klientami zamawiającymi pizzę z dostawą , potwierdza strategię marketingową i kierunki rozwoju oferty produktowej.

Przeczytaj historię
Medicover

Medicover Polska, lider jakości na rynku prywatnej opieki zdrowotnej, wprowadziła NPS jako standard w organizacji. W ten sposób wskaźnik stał się kluczowym wyznacznikiem jakości w procesie transformacji firmy.

Przeczytaj historię
Orlińscy

Dla rodzinnej firmy z branży optycznej zawsze ważna była troska o doskonałą obsługę klienta. Dzięki wprowadzeniu badania NPS, obsługa salonów zyskała wskaźniki KPI (Key Performance Indicators) spójne z misją firmy.

Przeczytaj historię
Link4

Pionier ubezpieczeń direct przenosi badania satysfakcji na platformę Webankieta, aby zmniejszyć ich koszt i szybciej pozyskiwać indywidualne opinie klientów.

Przeczytaj historię
codilime

Satysfakcja zatrudnionych osób zawsze była istotnym wyróżnikiem polityki personalnej CodiLime, dlatego dział HR potrzebował systemowo uzyskać od pracowników informacje zwrotne.

Przeczytaj historię
lunchroom

Platforma umożliwiająca grupowe zamawianie jedzenia notuje 28% wzrost powracających klientów i automatyzuje proces przyjmowania reklamacji.

Przeczytaj historię

Referencje naszych Klientów

star

5.0 na 3 opinii

Z firmą Get Feedback współpracujemy od 2012 roku, realizując projekty wymagające zastosowania różnorodnych rozwiązań technicznych i merytorycznych.

Badania satysfakcji klienta to jeden z głównych rodzajów badań, które na nasze potrzeby projektujemy i przeprowadzamy od początku współpracy. Ze względu na charakter tego typu projektów i cykliczność prowadzonych pomiarów, Webankieta wyszła do nas z inicjatywą i zaproponowała usprawnienie naszej pracy i odciążenie w codziennych obowiązkach, poprzez zautomatyzowanie procesu wysyłki ankiet i spływu wypełnionych ankiet na nasz serwer. Dzięki integracji z naszymi systemami wewnętrznymi, zaproszenia do wypełnienia ankiety rozsyłane są automatycznie, a wyniki umieszczane są na serwerze w celu przekazania bezpośrednio do naszych systemów analitycznych, z zachowaniem wszelkich wymaganych norm bezpieczeństwa danych w naszej firmie.

Po wprowadzeniu automatyzacji udało nam się zebrać wiele opinii od naszych klientów i dzięki temu, mając możliwość cyklicznego odbioru wypełnionych ankiet, na bieżąco podnosimy jakość naszych usług.

Jesteśmy wyjątkowo zadowoleni z zaangażowania zespołu Webankieta przy codziennej pracy z nami, bieżącego wsparcia i dyspozycyjności przy realizacji licznych badań on-line, jak też z rozwiązań oferowanych przez serwis Webankieta.

Webankieta to nie tylko dostawca narzędzi do realizacji ilościowych badań on-line, ale partner do współpracy i dlatego polecamy ją innym firmom, które poszukują rzetelnej firmy do prowadzenia ilościowych badań on-line.

5.0 / 5.0

star star star star star

Z platformy Webankieta korzystamy od lutego 2015 roku i przeprowadziliśmy w tym czasie kilkanaście projektów dotyczących relacyjnych i transakcyjnych badań satysfakcji naszych Klientów. Platforma jest prosta i intuicyjna w obsłudze. Daje możliwość podglądu wyników na bieżąco, kontroli badania, a także zautomatyzowanego raportowania. Najbardziej jednak cenimy sobie współpracę z zespołem, z którym współpracujemy. Zawsze służą pomocą i mają bardzo pozytywne podejście do realizacji potrzeb klienta.

Polecam system Webankieta instytucjom szukającym funkcjonalnego i niezawodnego rozwiązania do przeprowadzania ankiet internetowych.

5.0 / 5.0

star star star star star

W imieniu Departamentu Zarządzania Jakością Deutshe Bank Polska S.A., potwierdzamy współpracę z firmą Webankieta w zakresie realizacji ankiet i badań satysfakcji klienta.

Współpracę z zespołem Webankieta nawiązaliśmy w lipcu 2017 roku. Decyzja o współpracy była spowodowana poszukiwaniem odpowiedniego narzędzia do przeprowadzenia badań satysfakcji klienta w naszej firmie.

O wyborze Webankiety zdecydowała elastyczność i niezawodność narzędzia do realizacji badań satysfakcji klientów. Wysoko oceniamy także rozwiązania takie jak raporty cykliczne, czy alerty – pozwalające zautomatyzować wiele czynności.

W trakcie współpracy zespół Webankiety wykazał się wysokim poziomem kompetencji, szybko i z zaangażowaniem reagował na nasze zgłoszenia.

Niniejszym rekomendujemy narzędzie Webankieta wszystkim firmom chcącym przeprowadzić badania satysfakcji klienta bądź pracowników i szukającym narzędzia funkcjonalnego, niezawodnego i dającego możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb.

5.0 / 5.0

star star star star star