Lista funkcji Webankieta.pl

Ogólna charakterystyka

Krótki opis funkcji

Liczba kont dostępu dla użytkowników

Ile odrębnych loginów do tworzenia badań, dostępnych jest w ramach wykupionego pakietu.

Pomoc w zakresie korzystania z serwisu

Jeśli potrzebujesz pomocy, jesteśmy do Twojej dyspozycji za pomocą czatu i telefonu. Staramy się również odpowiadać na przychodzące e-maile w ciagu kilkunastu minut od ich otrzymania.

Gwarantowany czas reakcji

Maksymalny czas po jakim otrzymasz odpowiedź od naszego działu wsparcia technicznego za zadane pytanie. Gwarantowane czasy dotyczą godzin 9-17 w dni robocze.

Dowolna liczba ankiet na koncie

W ramach dostępu do konta możesz prowadzić dowolną liczbę ankiet.

30 szablonów gotowych ankiet stworzonych przez ekspertów

Jeśli potrzebujesz inspiracji do swojego badania, możesz wykorzystać jeden z naszych szablonów badawczych i zmodyfikować go dowolnie do swoich potrzeb.

Komfort wypełniania na urządzeniach mobilnych

Ankiety stworzone w serwisie webankieta są przystosowane do wypełniania na urządzaniach mobilnych takich jak smartfon czy tablet.

Poradnik i samouczek z instrukcjami jak korzystać z serwisu

W każdym momencie pracy z systemem, masz dostęp do sekcji Poradnik w której znajdziesz opisy każdej z funkcji i instrukcje krok po kroku jak przeprowadzić ankietę od A do Z.

White label - ukrycie tożsamości serwisu webankieta.pl

Ukrywa całkowicie oznaczenie webankieta.pl ze stopki w Twoich ankietach i testach, tak że respondent nie dowie się, że kwestionariusz tworzony jest na zewnętrznej platformie.

Wysyłanie zaproszeń do badań z Twojego e-maila i serwera pocztowego

W celu zmniejszenia prawdopodobieństwa skierowania zaproszenia do wypełnienia ankiety do spamu i zwiększenia wiarygodności badania, rekomendujemy wysyłanie zaproszeń wykorzystując własny adres e-mail.

Umieszczenie ankiety pod dowolnym adresem strony www

Możesz umieścić ankietę w domenie Twojej strony internetowej pod adresem np. ankieta.mojafirma.pl, co zwiększy wiarygodność badania i będzie wyglądało jak integralna część strony internetowej Twojej firmy.

Automatycznie raportowanie postępu w badaniach

Skonfiguruj automatyczne raporty cykliczne, by dostawać na maila regularne raporty o postępach w Twoich badaniach. Możesz też wysyłać raporty do swoich współpracowników.

Możliwość współdzielenia ankiet pomiędzy użytkownikami kont

Pracuj wspólnie ze swoimi kolegami z pracy nad tą samą ankietą lub przekaż przełożonemu do akceptacji. Tryb współdzielenia pozwala udostępnić ankietę w trybie pełnej edycji lub tylko do odczytu.

Możliwość wygenerowanie części wyników ankiety, określonych filtrem

Jeżeli chcesz udostępnić wyniki ankiety tylko w określonym zakresie (np. tylko wyniki krytyków, kobiet, lub dot. określonego działu) możesz to zrobić definiując odpowiedni filtr i przyznać współpracownikowi dostęp wyłącznie do tego filtra

Integracja z Google Analytics

Prześlij odpowiedzi na pytania w ankiecie do Twojego profilu w Google Analytics, by łączyć dane ilościowe dostarczane przez Google Analytics, z danymi deklaratywnymi respondentów udzielanymi w ankietach i uzyskaj pełną wiedzę o odwiedzających Twoją stronę.

Integracja z SALESmanago

Prześlij odpowiedzi na pytania z ankiety do profilu użytkownika w SALESmanago, by łączyć dane ilościowe z zachowania na stronie, z danymi deklaratywnymi respondentów udzielanymi w ankietach i jeszcze lepiej personalizuj komunikację.

Liczba wypełnień w miesiącu

Określa limit wypełnionych ankiet na koncie w każdym miesiącu. Jeśli potrzebujesz więcej wypełnień, prosimy o kontakt

Liczba wysłanych zaproszeń w miesiącu

Określa limit mailowych zaproszeń wysłanych z systemu Webankieta w każdym miesiącu. Jeśli potrzebujesz przeprowadzić większą wysyłkę, prosimy o kontakt

Dostęp do API

API umożliwia dostęp do platformy Webankieta za pomocą interfejsu JSON. Dzięki temu możliwe staje się tworzenie zewnętrznych aplikacji i rozwiązań integrujących się z Twoim kontem w celu automatyzacji procesów.

Zwiększony poziom zabezpieczeń

Jeśli Twoje IT lub dział bezpieczeństwa, wymaga zwiększonych zabezpieczeń przy dostępie do danych, możemy wprowadzić dodatkowe wymogi takie jak logowanie do platformy tylko z określonych adresów IP, wymuszenie logowania za pomocą protokołu https, zapisywanie logów czy zaostrzoną politykę haseł dostępu z koniecznością wymiany co 30 dni i wymuszenie stosowania w nich znaków specjalnych. Jeśli potrzebujesz więcej, daj nam znać.

Dedykowana umowa

Jeśli potrzebujesz korzystać z dostępu do platformy na podstawie odrębnej umowy, a nie tylko na podstawie Regulaminu serwisu i Polityki prywatności, możemy taką podpisać wraz z umową o powierzenie przetwarzania danych osobowych.

Service Level Agreement

Na Twoje życzenie możemy określić gwarantowany poziom świadczenia usług, wraz z poziomem dostępności, dedykowanym monitoringiem, gwarantowanymi czasami reakcji i realizacji wsparcia czy pomocą techniczną dostępną 24/7.

Integracje z zewnętrznymi systemami

Budujesz niestandardowe rozwiązania? Chcesz zintegrować naszą platformą ze swoimi wewnętrznymi systemami (np. CRM) lub zewnętrznymi platformami? Opisz nam swoje potrzeby, a przedstawimy najlepsze rozwiązanie.

Tworzenie ankiety

Krótki opis funkcji

18 rodzajów pytań

Webankieta oferuje najpopularniejsze rodzaje pytań, tj. jednokrotnego lub wielokrotnego wyboru, macierzowe jednokrotnego lub wielokrotnego wyboru i macierzowe otwarte, lista rozwijana, NPS, przeciągnij i upuść, pytanie z suwakiem, skale, przydzielanie punktów, ranking, pytanie otwarte, formularz, pytanie o datę, e-mail lub liczbę. Każde z pytań posiada opcje pozwalające na konfiguracje zgodnie z Twoimi potrzebami.

Szablony najpopularniejszych pytań

Skorzystaj z szablonów pytań jako inspiracji i dopasuj je do swojego badania.

Bloki opisowe rozdzielające pytania

Pomiędzy pytania możesz wstawić tekst, który rodzieli bloki pytań lub przekaże instrukcje co do wypełniania.

Dodawanie załączników do formularzy

Wykorzystaj ankietę jako formularz i poproś respondentów o załączenie np. CV lub pracy konkursowej.

Oznaczanie odpowiedzi obowiązkowych

Czasami nie potrzebujesz odpowiedzi na wszystkie pytania lub respondenci nie są chętni do udzielania takich odpowiedzi. W takim przypadku oznacz pytanie jako nieobowiązkowe.

Pogłębianie i uzasadnianie odpowiedzi

Odpowiedź 'Nie jestem zadowolony' niewiele mówi dopóki nie poznamy powodów tego niezadowolenia. Wyświetlaj pytania pogłębiające jeśli ktoś zaznaczy interesującą Cię odpowiedź.

Podział ankiety na strony

Wyświetlając wszystkie pytania na jednej stronie możesz zamęczyć respondenta. Podziel ankietę na strony lub bloki tematyczne, by poprawić komfort wypełniania.

Pytania filtrujące i przejścia pomiędzy stronami

Nie każde pytanie dotyczy każdego respondenta. Użyj pytań filtrujących by przenosić respondenta do kolejnych stron w ankiecie, pomijając części dla niego nieistotne.

Zdjęcia, wideo, dźwięki w treści pytań/odpowiedzi

By Twoja ankieta była bardziej interaktywna wstaw do niej obrazki, dźwięki czy filmy z YouTube. Możesz tworzyć np. pytania obrazkowe z prośbą o wybranie najbardziej atrakcyjnego zdjęcia.

Edytor treści (WYSIWYG) do zaawansowanej personalizacji treści

Jeśli podstawowe możliwości edycji to dla Ciebie zbyt mało, możesz skorzystać z edytora WYSYWIG i przygotować odpowiadający Ci wygląd pytania, nawet używając kodu HTML.

Określenie minimalnych i maksymalnych zaznaczonych odpowiedzi

Możesz wprowadzić limity i wartości minimalne zaznaczonych odpowiedzi, tak by respondent mógł wybrać np. maksymalnie 3 ulubione marki.

Personalizacja treści pytań i odpowiedzi zależna od respondenta

Dzięki wykorzystaniu funkcjonalności makra, możesz personalizować treść ankiety wstawiając tam dowolne dane respondentów, które posiadasz. Wstaw imię, nazwisko, region, branżę czy nazwę firmy.

Personalizacja tekstu po zakończeniu ankiety

Ustal tekst jaki pojawi się po wypełnieniu ankiety lub przekieruj respondenta na Twoją stronę internetową.

Personalizacja tekstu po wyłączeniu ankiety

Zmień treść komunikatu wyświetlanego respondentom gdy ankieta przestanie być aktywna (np. Dziękujemy za uczestnictwo w badaniu lub Dziękujemy za zgłoszenia do konkursu).

Personalizacja tekstu o obowiązku uzupełnienia obowiązkowych odpowiedzi

Zmień treść komunikatu wyświetlanego respondentom gdy nie odpowiedzą na pytania obowiązkowe w ankiecie.

Losowa kolejność wyświetlania pytań, odpowiedzi, skal (kolumn)

By nie sugerować odpowiedzi, ustaw losową kolejność prezentacji. Każdy z respondentów zobaczy elementy inaczej posegregowane.

Uzależnianie kolejnych pytań od wcześniejszych odpowiedzi

Jeśli prosisz respondenta o wybranie 3 ulubionych marek z puli 10 odpowiedzi, w następnych pytaniach możesz zawęzić wybór tylko do tych 3 wybranych pozycji.

Odpowiedzi neutralne

Odpowiedzi nie wiem lub nie dotyczy mogą zaburzyć nam wyniki procentowe. Możesz zdecydować, by nie liczyły się one do podsumowania.

Screen-out i kwoty respondentów

Ustal limity na zebranie odpowiedzi od respondentów o konkretnych charakterystykach. Jeśli pięćdziesiąta pierwsza kobieta z dużego miasta będzie chciała wypełnić ankietę, możesz wyświetlić ekran mówiący, że zebrano już wystarczającą liczbę odpowiedzi od osób o podobnym profilu.

Zamykanie ankiety po osiągnięciu ustalonej liczby respondentów

Jeśli potrzebujesz 200 odpowiedzi, Twoja ankieta zakończy się automatycznie po osiągnięciu takiej liczby wypełnień.

Rozpoczynanie i zamykanie ankiety o ustalonej dacie

Jeśli prowadzisz np. zgłoszenia do konkursu, możesz ustawić daty i godziny automatycznego uruchomienia i zakończenia dostępności kwestionariusza.

Przekierowanie na dowolny adres www po zakończeniu ankiety

Przekieruj respondenta na swoją stronę internetową, gdzie możesz zaoferować mu bonus za wzięcie udziału w Twoim badaniu.

Tryb wprowadzania danych z ankiet papierowych

Ustaw automatyczne przekierowanie do początku ankiety, jeśli wprowadzasz do systemu dane z ankiet papierowych.

Do 100 pozycji (odpowiedzi) w kafterii pytania

Określa maksymalną liczbę wariantów odpowiedzi, których możesz użyć w pytaniu.

Maksymalnie 15 skal (kolumn) w pytaniu macierzowym

Określa maksymalną liczbę kolumn ze skalami, których możesz użyć w pytaniu macierzowym

Maksymalnie 15 wariantów odpowiedzi w pytaniu suwakowym

Określa maksymalną liczbę skal suwakowych, których możesz użyć w pytaniu suwakowym. Jedna skala suwakowa rozumiana jest jako para skrajnych wartości pomiędzy którymi należy dokonać wyboru (np. ładny - brzydki lub drogi - tani)

Interfejs ankiety w jęz. angielskim, niemieckiem, czeskim, rosyjskim, francuskim

System pozwala na stworzenie ankiety w dowolnym języku, a polecenia w interfejsie (np. Przycisk Dalej lub Wyślij) mogą być wyświetlane w jednym z 26 języków.

Zaawansowane reguły wyświetlania stron w ankiecie

Uzależnij wyświetlanie bloków tematycznych od zaznaczenia lub niezaznaczenia konkretnych odpowiedzi w poprzednich pytaniach, od parametrów którymi opisani są Twoi respondenci lub od parametrów z linku do ankiety. Jeśli pytasz o znajomość marek samochodów z kafeterii 10 pozycji, możesz zadawać pytania pogłębione dotyczące tylko tych marek, które respondent zaznaczył. Jeśli wysłałeś ankietę do kierowników i specjalistów, zadaj część pytań tylko kierownikom. Możesz konstruować reguły z więcej niż 1 warunku i tworzyć kombinacje zgodnie ze swoimi potrzebami.

Wygląd ankiety

Krótki opis funkcji

Własny logotyp/nagłówek w kwestionariuszu

Wstaw logotyp swojej firmy lub symbol marki by zwiększyć wiarygodność w oczach respondentów i by zwiększyć estetykę kwestionariusza. Jeśli masz logotypy partnerów, umieść je w nagłówku oprócz swojego logo.

Własna kolorystyka kwestionariusza

Dopasuj kolorystykę arkusza do kolorów swojej firmy, marki czy strony internetowej. Oprócz tła, pytań czy odpowiedzi, jeśli chcesz możesz kolorować nawet tak drobne rzeczy jak ramki i cienie.

Własny tekst na przyciskach nawigacyjnych ankiety dalej, wstecz, wyślij

Dla pierwszej, ostatniej i środkowych stron kwestionariusza istnieje możliwość zmiany tekstu widniejącego na guzikach nawigujących: dalej, wstecz i wyślij. Dzięki temu tekst "Wyślij" na ostatniej stronie można zmienić na "Aplikuj" lub "Zarejestruj"

Bibioteka gotowych szablonów skórek

Skorzystaj z pięknych szablonów graficznych przygotowanych przez naszego mistrza Photoshopa.

Własne arkusze CSS

Wgraj własny arkusz CSS, jeśli możliwości jakie daje Ci nasze narzędzie do tworzenie skórek są niewystarczające. CSS pozwala na praktycznie pełne odwzorowanie stylu Twojej strony internetowej w wyglądzie ankiety.

Wysyłka zaproszeń na e-mail

Krótki opis funkcji

Zaawansowany system do wysyłki zaproszeń na e-mail

Wysyłaj zaproszenia do ankiet za pomocą naszego mechanizmu. Zaimportuj respondentów, przygotuj treść i wygląd wiadomości i śledź postępy w badaniu, przeglądając statystyki wysyłki.

Automatyczna wysyłka zaproszeń, po kontakcie mailowym np.: badanie satysfakcji po kontakcie z działem obsługi klienta

Jeżeli chcesz badać satysfakcję swoich klientów po kontakcie z działem obsługi, to ta funkcja jest właśnie dla Ciebie. Prześlij nam maila od swojego klienta, lub inny odpowiednio spreparowany mail, na specjalnie przygotowany adres e-mail. Odbierzemy tego maila i wyciągniemy z niego adres e-mail klienta, którego zaprosimy do badania po 2-3 dniach od ostatniego kontaktu.

Identyfikacja respondentów za pomocą unikalnych tokenów

Roześlij zaproszenia do ankiety wraz z unikalnymi tokenami, by mieć pewność, że każdy z respondentów wypełni ankietę tylko raz, by śledzić postępy wysyłki, czy by powiązać wypełnienia z adresatem i później wysłać odpowiednie przypomnienia.

Przypisywanie atrybutów respondentom do późniejszej segmentacji

Przypisz respondentom atrybuty (widoczne tylko dla Ciebie) by nie pytać o np. imię i nazwisko, by segmentować późniejsze odpowiedzi właśnie pod kątem tych atrybutów lub by personalizować treść zaproszenia lub kwestionariusza.

Personalizacja treści zaproszeń zależna od respondenta

Dzięki wykorzystaniu funkcjonalności makra, możesz personalizować treść zaproszenia do ankiety wstawiając tam dowolne dane respondentów, które posiadasz. Wstaw imię, nazwisko, region, branżę czy nazwę firmy.

Personalizacja wyglądu zaproszeń

Wstaw własny szablon emaila HTML, by zaproszenie było zgodne ze standardami graficznymi newsletterów jakie panują w Twojej firmie.

Automatyczna wysyłka przypomnień

Nie każdy z respondentów od razu zareaguje na Twoje zaproszenie do ankiety. Czasami odłoży je na później i zapomni wrócić. Wysyłka przypomnienia na pewno przełoży się na liczbę wypełnień.

Import kontaktów/emaili z plików CSV i XLSX

Zaimportuj swoje bazy kontaktów z plików xls lub csv i wykorzystaj te kontakty do stworzenia listy mailingowej.

Tworzenie i segmentacja baz adresowych do różnych wysyłek

Jeśli masz sporo segmentów odbiorców i każdy powinien dostać inną ankietę, stwórz odpowiednie grupy kontaktów, by ułatwić sobie zarządzanie bazą.

Statystyki skuteczności każdej z wysyłek

Sprawdź ile Twoich zaproszeń dotarło do adresatów, ile zostało odbitych, ile osób zareagowało na zaproszenie, a ile wypełniło ankietę.

Stopniowa codzienna wysyłka do 1 procenta bazy respondentów.

Codziennie o wskazanej godzinie będziemy wysyłać zaproszenia do kolejnego 1% odbiorców z Twojej listy. Funkcja przydatna w badaniach satysfakcji, gdzie codziennie dowiadujesz się czegoś nowego i codziennie trafia do Ciebie mała porcja danych do przeanalizowania.e

Integracje z systemami CRM i automatyzacja wysyłki

Webankieta może zintegrować się z Twoim systemem CRM, co pozwala na automatyzację procesu badania satysfakcji i wysyłki zaproszenia do ankiety np. po każdorazowym kontakcie klienta z Twoją firmą.

Reguły karencji respondentów

Jeśli prowadzisz cykliczne badania na własnej bazie, zdefiniuj reguły, które nie pozwolą na zasypanie respondenta zaproszeniami do badania. Reguły mogą opierać się o liczbę wysłanych wiadomości do konkretnego odbiorcy lub częstotliwości takich wysyłek.

Zbieranie wyników i wypełnianie ankiety

Krótki opis funkcji

Zabezpieczanie ankiety hasłem

Zabezpiecz swoją ankietę hasłem, by mieć pewność, że nie będą jej wypełniać osoby postronne.

Łatwa publikacja w serwisach społecznościowych

Za pomocą jednego kliknięciu umieść link do ankiety na swoim profilu Facebook, LinkedIn, Twitter czy Google+.

Osadzanie na stronie www w formie popupa, iframe lub banera

Umieść ankietę na swojej stronie internetowej, by zbadać satysfakcję jej użytkowników i poznać silne i słabe strony swojej witryny. Dzięki webankiecie, możesz zwiększyć użyteczność strony internetowej co przełoży się na wzrost Twouch wskaźników biznesowych.

Możliwość dołączania własnych parametrów śledzących do linków

Za pomocą parametru external_key dodawanego do ankiety, możesz śledzić najbardziej efektywne źródła dystrybucji (jak blogi, strony czy kampanie emailowe) lub łączyć wypełnienia z profilem użytkownika z Twojej strony www.

Wydruk unikalnych tokenów na potrzeby dystrybucji offline

Wydrukuj tokeny (kody dostępu do ankiety), wytnij i rozdaj je uczestnikom ankiety, jeśli nie masz możliwości dostarczenia indywidualnych linków za pomocą e-maila, a chcesz przeprowadzić badanie korzystając w pełni z korzyści jakie dają tokeny.

Blokada przez wielokrotnym wypełnieniem z tego samego komputera

Zablokuj wielokrotne wypełnienie ankiety z tego samego komputera (blokada na poziomie pliku cookie w przeglądarce), by respondenci nie zaburzali wyników głosując lub odpowiadając kilkukrotnie.

Pomiar czasu wypełniania ankiety

Jeśli przeprowadzasz internetowy test wiedzy, wstaw licznik odmierzający czas wypełniania. Możesz też przerwać ankietę, jeśli respondent nie zdążył z wypełnieniem całości w wyznaczonym czasie.

Pomiar czasu odpowiedzi na pytania

Sprawdź ile czasu zajęło respondentom odpowiadanie na konkretne pytania i jeśli są niepokojąco niskie, wyeliminuj te odpowiedzi ze swoich wyników zbiorczych, bo zachodzi podejrzenie, że respondent wypełniał je bez większego zastanowienia.

Możliwość odłożenia wypełniania ankiety na później

Pozwól respondentom wypełnić ankietę w kilku turach, jeśli Twoje badanie jest długie i wymagające. W każdym momencie mogą ją przerwać i powrócić do wypełniania w bardziej dogodnym terminie.

Generowanie kodu potwierdzającego wypełnienie ankiety

Jeśli potrzebujesz weryfikacji czy ankieta faktycznie została wypełniona, wyświetl po jej zakończeniu losowo wygenerowany kod. Poproś respondenta o jego zapisanie i przekazanie Ci, jeśli np. planujesz jakąś gratyfikację za wzięcie udziału w badaniu.

Możliwość wyświetlenia wyników respondentom

Czasami wystarczającą nagrodą dla respondenta za wypełnienie ankiety, jest możliwość sprawdzenia jak jego odpowiedzi prezentują się na tle innych. Ustaw wyniki jako publiczne, by każdy z respondentów miał możliwość zapoznania się z wynikami.

Powiadomienia na e-mail o każdorazowym wypełnieniu ankiety

Ustaw automatyczne powiadomienia mailowe (e-mail może być Twój lub współpracownika) za każdym razem, gdy ktoś wypełni Twoją ankietę. Ostrzegamy jednak, że przy wolumenach rzędu kilkuset wypełnień dziennie, takie powiadomienia przestają sprawiać przyjemność :)

Definiowanie limitów wyboru odpowiedzi

Funkcja przydatna przy tworzeniu formularzy rejestracji. Pozwala określić ile (maksymalnie) razy respondenci będą mogli wybrać daną odpowiedź. Jeżeli odpowiedź zostanie zaznaczona maksymalną liczbę razy, zostanie zablokowana i nie będzie można już jej wybrać.

Alerty o wypełnieniach zgodnych z ustalonym filtrem

Ustaw wysyłkę powiadomień e-mailowych o wypełnieniu ankiety, zgodnie z określonymi warunkami (np. respondent zaznaczył 0 na skali NPS). Możesz samodzielnie stworzyć treść wysyłanej wiadomości oraz wskazać adresy email, na które będzie wysyłane powiadomienie. To znaczy, że informacje o wypełnionej ankiecie może otrzymać nie tylko jej autor ankiety i nie przy każdym wypełnieniu.

Wysyłka e-maila do respondenta po wypełnieniu

Wyślij respondentowi maila po zakończeniu wypełniania. Umieść w treści kod rabatowy, udzielone odpowiedzi, wynik testu czy potwierdzenie zapisania na wydarzenie.

Analiza wyników

Krótki opis funkcji

Prezentacja wyników zbiorczych w ujęciu liczbowym, procentowym i na wykresach

Przeglądaj zebrane wyniki w zagregowanej formie z automatycznym obliczaniem wartości procentowych.

Podgląd każdego z wypełnień z osobna z możliwością edycji

Zobacz jak odpowiadali konkretni ankietowani.

Generowanie gotowych raportów badawczych do PDF, DOCX

Za pomocą jednego kliknięcia wygeneruj raport z podsumowaniem badania, który możesz zarchiwizować lub przesłać do osób zainteresowanych. Wybierając eksport do pliku word, możesz dodać do wyników czy wykresów, własne komentarze i interpretacje.

Generowanie gotowych raportów badawczych do PPTX

Za pomocą jednego kliknięcia wygeneruj raport z podsumowaniem badania w formacie PPTX. Możesz go zarchiwizować lub przesłać do osób zainteresowanych.

Tworzenie własnych spersonalizowanych raportów HTML, PDF

Za pomocą jednego kliknięcia wygeneruj raport z podsumowaniem badania, który możesz zarchiwizować lub przesłać do osób zainteresowanych. Wybierając eksport do pliku word, możesz dodać do wyników czy wykresów, własne komentarze i interpretacje.

Raport Live

Nowe wypełnienia ankiety aktualizują raport

Generowanie prezentacji z wynikami do PPT

Za pomocą jednego kliknięcia wygeneruj prezentację z podsumowaniem wyników badania i nie trać czasu na jej żmudne przygotowywanie. W prezentacji znajdziesz podsumowanie tabelaryczne i wykresy z wynikami.

Eksport wyników zbiorczych i surowych danych do XLS lub CSV

Jeśli narzędzia ofertowane przez system są niewystarczające, możesz wyeksportować surowe dane dotyczące wypełnień (w wierszach respondenci, w kolumnach pytania i odpowiedzi) i dokonać ich dalszej analizy w programach typu Excel.

Eksport wyników do SPSS (syntax i baza danych)

Wyeksportuj dane do SPSS jeśli potrzebujesz zaawansowanych analiz statystycznych.

Tworzenie segmentów wyników na podstawie udzielonych odpowiedzi

Filtruj wyniki wg dowolnych kryteriów i sprawdzaj jak odpowiadały kobiety w wieku 25-39 lub niezadowoleni klienci, którzy kontaktowali się z Tobą w ciągu ostatnich 30 dni. Możesz zapisywać najczęściej używane filtry, by znaczni przyspieszyć sobie prace związane z analizą danych.

Filtrowanie wyników wg odpowiedzi, daty i segmentów respondentów

Sprawdzaj jak kształtowały się odpowiedzi w wybranych okresach i czy kluczowe wskaźniki uległy poprawie od czasu, gdy wprowadzone zostały zmiany np. w procesach lub w ofercie. Filtruj dane na podstawie atrybutów przypisanych do respondentów, by tworzyć wyniki w rozbiciu na segmenty Twoich pracowników lub klientów.

Tabele krzyżowe

Twórz tabele krzyżowe za pomocą kilku kliknięć.

Rankingi

Ranking pozwala zestawić różne rodzaje pytań z pytaniem NPS. Np. zestaw pytanie o produkt, który klient kupuje z pytaniem NPS i zobacz które produkty są najlepiej oceniane a które najgorzej.

Trendy

W trendach możesz zobaczyć jak w poszczególnych tygodniach/miesiącach/kwartałach odpowiadali respondenci na pytanie NPS albo pytanie ocena.

Tagowanie wypowiedzi otwartych

Obserwuj o czym i jak się mówi dodając tagi.

Analiza sentymentu

Możliwość analizy w oparciu o sentyment wypowiedzi otwartych.

Widget do badań stron www

Krótki opis funkcji

13 szablonów widgetów

Wystartuj od razu z jednym z szablonów przygotowanym przez naszych ekspertów. Mamy szablony pytań o powody porzucenia koszyka, zadowolenia ze strony, łatwości znalezienia informacji, sugestii usprawnień i wielu innych, które dadzą Ci wiele odpowiedzi dotyczących zadowolenia z Twojej strony.

6 rodzajów pytań

Wybierz z najpopularniejszych rodzajów pytań: jednokrotnego, wielokrotnego wyboru, otwarte, mierzące wskaźnik NPS i pytanie o email. Wstaw dowolne teksty objaśnienia czy podziękowania.

Dowolna liczba projektów jednocześnie

Umieść na swojej stronie tyle widgetów ile potrzebujesz. Nie masz żadnych ograniczeń.

Logika i reguły wyświetlania pytań

Zadawaj pytania na podstawie wcześniej udzielonych odpowiedzi, by pogłębiać wiedzę.

Precyzyjne reguły targetowania

Zdefiniuj komu i gdzie pojawi się jaki widget. Zadawaj pytania właściwe do miejsca w których użytkownik się znajduje i czasu jaki spędził już na stronie. Możesz ustalać reguły i targetować użytkowników na podstawie odwiedzanych adresów URL, czasu odsłony bądź wizyty, czy liczby odwiedzonych stron.

Wyświetlanie gdy użytkownik porzuca stronę

Zatrzymaj użytkownika, który chce Twój opuścić proces zakupowy i spytaj o powody decyzji lub zaproponuj mu dodatkowy rabat, by dokończył zamówienie.

Wykorzystanie widgeta jako zaproszenia do ankiety

Wykorzystaj widget jako bardzo skuteczną formę zaproszenia do pełnej ankiety.

Wykorzystanie widgeta jako Call to action

Wykorzystaj widget jako Call to Action dla użytkowników, którzy nie są do końca przekonani do dokonania zakupu czy dokonania innej akcji będącej Twoim celem biznesowym. Przekieruj użytkownika do sekcji pomoc lub konsultanta na czacie, który może zaproponować mu lepszą ofertę.

Personalizacja kolorystyki

Przygotuj unikalną skórkę dla widgeta, by pasowała do kolorów Twojej strony internetowej.

Integracja z systemami CRM i SALESmanago

Łącz zebrane za pomocą widgeta dane deklaratywne z danymi pochodzącymi z innych systemów, by zwiększyć skuteczność segmentacji i szansę na trafienie do użytkownika z odpowiednim komunikatem.

Integracja z Google Analytics

Przesyłaj odpowiedzi do swojego profilu w Google Analytics, by do odpowiedzi na pytania Co się dzieje na mojej stronie, dołączyć odpowiedzi na pytania Dlaczego. Na tej podstawie twórz segmenty, by lepiej zrozumieć odwiedzających.

Błyskawiczna instalacja

Wklej kod raz i zapomnij o dalszym angażowaniu działu IT. Zarządzaj wszystkimi projektami z panelu Webankiety.

Liczba wypełnień w miesiącu

Limit dotyczy wszystkich wypełnień z widgetów na Twoim koncie. Jeśli potrzebujesz obsługi większego ruchu, skontaktuj się z nami, a przygotujemy ofertę dopasowaną do Twojego serwisu.

Ukrycie stopki webankieta.pl z widgeta

Ukryj stopkę webankieta.pl z widgeta, by nie było widać, że korzystasz z zewnętrznego rozwiązania.

Wyświetlanie osobom znajdującym się w określonym miejscu na stronie

Możliwość ustalenia ile procent witryny ma zostać przewinięte w dół lub ile pikseli w pionie musi przewinąć użytkownik, aby pojawił się widget.

Wyświetlanie widgeta na podstawie zawartości ciastka

Możliwość określenia wyświetlania widgetu na podstawie nazwy i wartości ciastka, ustawionego wcześniej za pomocą funkcji superWidget.setRetargetCookie().

Oceny pracownicze, testy wiedzy i quizy

Krótki opis funkcji

Przypisywanie punktów do pytań i określanie prawidłowej odpowiedzi

Przypisz punkty do odpowiedzi, by realizować testy wiedzy, quizy sprawdzające czy kwestionariusze osobowości. Mimo, że na studiach nikt z nas tego nie lubił, masz możliwość przydzielania punktów ujemnych za nieprawidłowe odpowiedzi.

Wyświetlanie wyniku respondentowi po wypełnieniu kwestionariusza

Wyświetl uczestnikowi testu wynik jaki uzyskał. Możesz pokazać wynik w ujęciu punktowym jak i procentowym.

Definiowanie cech i zakresów punktowych dla informacji zwrotnych

Jeśli prowadzisz testy związane z samooceną możesz zdefiniować oceniane cechy i przygotować opisy dla zakresów punktowych w których może znaleźć się respondent. Po zakończeniu wypełniania, możesz np. wyświetlić silne i słabe strony uczestnika i sugestie dotyczące poprawy.

Wyświetlanie pytań w losowej kolejności

By zapewnić równe szanse wszystkim uczestnikom, wyświetlaj pytania i strony w losowej kolejności.

Losowanie stron/pytań z puli

By zmniejszyć prawdopodobieństwo nadużyć, wyświetlaj każdemu uczestnikowi inne pytania. Możesz wylosować dla każdego respondenta inny zestaw pytań z wcześniej ustalonej puli.

Ustalanie limitu czasu wypełnienia testu

Ustal limit czasu jaki uczestnik ma na rozwiązanie całego testu lub konkretnego pytania. Gdy ustawisz limit czasu na cały test, po jego upływie test zostanie przerwany, ale dotychczas zebrane odpowiedzi zostaną zapisane.

Wysyłka e-maila do respondenta z uzyskanym wynikiem

Wyślij respondentowi automatycznego maila po zakończeniu testu w którym znajdzie swój wynik i jego interpretację

Bezpieczeństwo

Krótki opis funkcji

Logowanie za pomocą protokołu szyfrowania SSL

Logując się do systemu, Twoje połączenie jest szyfrowane i dane logowania nie trafią w niepowołane ręce.

Wypełnianie ankiet za pomocą protokołu szyfrowania SSL w domenie .webankieta.pl

Dane wypełnień przesyłane przez respondentów są szyfrowane za pomocą protokołu SSL, co uniemożliwia ich przechwycenie.

Wypełnianie ankiet za pomocą protokołu SSL w domenie klienta

Niezbędna jest instalacja certyfikatu SSL klienta na serwerach Webankiety

Codzienne backupy danych

Na wypadek nieprzewidzianych sytuacji codziennie archwizujemy dane, tak by w razie potrzeby była możliwość ich przywrócenia.

Spełnione wymogi GIODO

Nasze zbiory danych zgłoszone są do GIODO i spełniamy wszystkie wymogi bezpieczeństwa z tym związane. Jeśli chcesz, możemy podpisać z Twoją firmą umowę o powierzeniu przetwarzania danych osobowych.

Wprowadzenie ankiety do systemu

Zleć naszym eksportom wprowadzenie Twoich ankiet do systemu Webankieta. Na podstawie Twojego kwestionariusza, dobierzemy odpowiednie typy pytań, skonfigurujemy ustawienia, logikę przejść i reguły wyświetlania, a następnie umieścimy gotowy kwestionariusz na Twoim koncie.

Usługi dodatkowe

Krótki opis funkcji

Wprowadzenie ankiety do systemu

Zleć naszym eksportom wprowadzenie Twoich ankiet do systemu Webankieta. Na podstawie Twojego kwestionariusza, dobierzemy odpowiednie typy pytań, skonfigurujemy ustawienia, logikę przejść i reguły wyświetlania, a następnie umieścimy gotowy kwestionariusz na Twoim koncie.