badania klientów

Satysfakcję klientów dostarczamy bankowo

Badanie satysfakcji w sektorze finansowym jest niezwykle ważne. Wiedzą o tym nasi klienci sektora finansów, którzy pytają swoich klientów o satysfakcję z wizyty w swoich placówkach.

Z naszej platformy korzystają:
  • Ing
  • Itaka
  • Medicover
  • PKO
  • PZU
  • Żywiec
  • Danone
  • Jysk
  • Polska Press
  • Net Promoter® Score

    NPS to najpopularniejsza metoda badania lojalności klientów. Prosty i efektywny sposób zbierania pożytecznych informacji w czasie rzeczywistym, który zmienia kulturę całej organizacji.

    Czytaj więcej
  • Satysfakcja klientów

    Ankiety satysfakcji to najprostsza droga by dowiedzieć się od klientów czego naprawdę oczekują i jak oceniają Twoją ofertę. Dzięki temu dopasujesz ofertę i zwiększysz sprzedaż swoich usług lub produktów.

    Czytaj więcej
  • Churn klientów

    Odpływ klientów do konkurencji to najgorsze co może się przydarzyć. Dowiedz się dlaczego klienci odchodzą i proaktywnie zmniejszaj churn, dzięki regularnemu badaniu zadowolenia klientów.

    Czytaj więcej
  • Obsługa klienta

    Firmy zapewniające światowej klasy obsługę skutecznie zwiększają retencję klientów i obroty. Zadbaj już dziś o monitoring właściwego procesu obsługi klienta w Twojej firmie.

    Czytaj więcej
  • Opinie klientów

    Wprowadzanie nowych produktów i ofert może być ryzykowne i trudne bez odpowiednich danych. Wyniki sprzedażowe to często za mało. Zapytaj klientów o ich potrzeby i opinie, aby zawsze trafiać w sedno ich oczekiwań.

    Czytaj więcej

Przejmij kontrolę nad Customer Experience

  • ELASTYCZNOŚĆ

    Nie każdy może pozwolić sobie na badanie customer experience przez zewnętrzne firmy. Webankieta pozwala ci przejąć pełną kontrolę nad badaniem klientów, otrzymywać dane w czasie rzeczywistym: kiedy chcesz, skąd chcesz i tak jak chcesz. Szybko i bez dodatkowych kosztów.

  • DUŻE MOŻLIWOŚCI

    Wiele punktów styku i tysiące opinii spływających do systemu w czasie rzeczywistym to z nami żadne wyzwanie. Zadbaj o płynny obieg informacji w firmie i szybkie wykorzystanie otrzymywanego feedbacku, dzięki alertom na e-mail o wypełnieniach zgodnych z filtrem, raportom cyklicznym i wielu dostępom.

  • PROSTOTA

    Zarządzanie customer experience nie musi być skomplikowane. Nasza platforma nie wymaga od ciebie zdolności programistycznych, a intuicyjny panel jest tak prosty w obsłudze jak codzienna praca w programie pocztowym. Trudne zadanie możesz skonsultować z nami przez telefon lub zlecić dedykowanemu opiekunowi.

Jedyna taka platforma. Ponad 3500 klientów.
  • Intuicyjność

    Nasza platforma jest niezwykle prosta w obsłudze. Proste tworzenie formularzy, wygodne ustawienia, czytelna analiza danych i rewolucjny system raportów.

  • Estetyka

    Nikt nie lubi wypełniać nudnych formularzy. Dbamy o to, by kwestionariusze były piękne i niezwykle interaktywne. Dzięki temu są częściej wypełniane.

  • Wsparcie

    Nasi specjaliści doradzą Ci w każdym aspekcie - od spraw technicznych po merytoryczne. A dla klientów VIP przygotowujemy badania od podstaw po ich realizację.

  • Bezpieczeństwo

    Traktujemy je bardzo poważnie więc spokojnie możesz zająć się swoim badaniem. To właśnie dlatego wybierają nas agencje rządowe, banki, placówki medyczne i wiele innych globalnych firm.

  • Innowacyjność

    Nasza platforma stale rozwija swoje możliwości. Dbamy również o zdobywanie najnowszej wiedzy i certyfikatów w dziedzinach badań ankietowych.

PAKIET VIP

Pracujemy dla wymagających

Oczekujesz kompleksowej pomocy? Pakiet VIP to nieograniczone możliwości, dedykowana umowa, integracja, opieka accounta, raporty i prezentacje.

Sprzedaż: +48 519 812 512

  • Ing
  • Medicover
  • Danone
  • DHL
  • PKP
  • PZU

Zaufało nam wiele uznanych firm i instytucji państwowych

Dołącz do 3500 naszych klientów. Rozpocznij za darmo!