Badania klienta

Zwiększaj zadowolenie i lojalność klientów

To rozwiązanie dla Ciebie, jeśli chcesz:

  • udoskonalić standardy obsługi odpowiadając na oczekiwania swoich klientów,
  • zwiększyć poziom zadowolenia klientów z jakości oferowanych produktów i usług,
  • zbudować zaufanie klientów odpowiadając na ich potrzeby,
  • zyskać przewagę nad konkurencją i zatrzymać kientów u siebie,
  • usprawnić produkty w oparciu o udzielone opinie i oceny,
  • zidentyfikować problemy wpływające na spadek zadowolenia, klientów.
Chcę przetestować za darmo
Badania klienta

Webankieta oferuje zestaw zaawansowanych narzędzi badawczych, m.in.:

  • Ankiety satysfakcji z obsługi klienta

  • Badania churn-u

    (badania rezygnacji klientów)

  • Coroczne ankiety satysfakcji

    (zawierające Customer Satisfaction Index)

  • Badania lojalności klientów

    (Net Promoter Score)

  • Badania satysfakcji klientów po zakupie

  • Formularz konktatu z klientem

Dowiedz się więcej o swoich Klientach:

Czego oczekują i jak oceniają Twoje usługi?

Prowadź regularne badania klientów wykorzystując metodę Net Promoter Score oraz coroczne ankiety satysfakcji. Opinie Twoich klientów pozwolą Ci udoskonalić ofertę, zwiększyć poziom satysfakcji i budować lojalność.

Dlaczego Twoi klienci odchodzą?

Zadbaj o potrzeby Klientów z wyprzedzeniem, dowiesz się czy Twoje produkty lub usługi spełniają ich oczekiwania. Regularne badanie zadowolenia Klientów pozwoli Ci zmniejszyć wskaźnik odejść oraz zweryfikować co jest powodem odpływu klientów.

Jak klienci oceniają Twój produkt lub usługę i jakie są ich opinie?

Zbieraj opinie i bądź dwa kroki przed konkurencją. Sprawdź, co Klienci myślą o produktach i usługach, które im oferujesz, za pomocą badania Net Promoter Score, ankiet satysfakcji lub interaktywnych formularzy kontaktowych.

Jaki jest poziom lojalności i zadowolenia Twoich klientów?

Dowiedz się w jakim stopniu Klienci są związani z Twoją marką. Reaguj na to co jest dla nich istotne. Badanie metodą Net Promoter Score da Ci cenne informacje na temat poziomu lojalności Klienta.

Z naszego narzędzia skorzystali m.in.:

Medicover

Jesteśmy wyjątkowo zadowoleni z zaangażowania zespołu Webankieta przy codziennej pracy z nami, bieżącego wsparcia i dyspozycyjności przy realizacji licznych badań on-line, jak też z rozwiązań oferowanych przez serwis Webankieta.

Beata Dąbrowska
Specjalista ds. badań i Analiz Rynku

Do kogo kierujemy to rozwiązanie:

  • specjalistów, managerów Customer Experience,
  • zarządu firm z bezpośrednim kontaktem z klientem,
  • managerów obsługi klienta,
  • analityków,
  • właścicieli sklepów internetowych.
Zakładam darmowe konto
Z naszej platformy korzystają:
  • ING
  • Skoda
  • Bank Pekao
  • PKO
  • PZU
  • Danone
  • DHL
  • Coca Cola
  • Nationale Nederlanden