Wypróbuj łatwe w użyciu, profesjonalne narzędzie do zbierania opinii na stronach internetowych. Zbierz feedback od odpowiednich użytkowników, we właściwym czasie i kontekście - dokładnie wtedy, gdy wchodzą w interakcję z Twoją stroną.
Dane analityczne nie powiedzą Ci dlaczego użytkownicy zachowują się w określony sposób, co nimi motywuje, dlaczego nie konwertują. Tego dowiesz się pytając samych użytkowników.
Uruchom ankietę online na kluczowych ścieżkach i zbieraj feedback w czasie rzeczywistym odnośnie akcji, które właśnie wykonują.
Połącz dane z Twoich systemów z odpowiedziami użytkowników, by uzyskać całościowy obraz ich zachowania i motywacji. Dzięki temu Twoje decyzje odnośnie priorytetyzacji projektów będą bardziej skuteczne.
Dobierz wygląd i kolorystykę ankiety internetowej do kolorów swojej strony. Zdecyduj czy widget na wyświetlać się od razu, po kilku sekundach, po scrollowaniu ekranu, a może gdy użytkownik chce opuścić stronę.
Jak zrobić ankietę online? Jej stworzenie i uruchomienie zajmie Ci dosłownie chwilę. Przygotuj pytania i umieść kod na stronie, samodzielnie, przez GTM lub wyślij do działu IT.
Kod instalujesz tylko raz, a kolejne badania uruchamiasz przez kreator ankiet na stronie, czyli w panelu w Webankiecie.
Ankieta internetowa może być targetowana m.in. na określone zachowania lub cechy użytkowników, wykonane przez nich akcje czy czas spędzony na stronie. Możesz też targetować respondentów na podstawie posiadanych już danych, np. wyników badania NPS czy usług z których korzystają.
Feedback od użytkowników może być automatycznie przekazywany do firmowego CRM-a, przekazywany do Google Analytics czy wyświetlany na Slacku. Webankieta umożliwia integrację m.in. z: Zapier, Freshmail, Salesmanago, Thulium, Google Analytics, Zendesk itd.
Webankieta to kreator ankiet na stronie, który pozwolił nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.
Feedback, który spływa z ankiet prowadzonych w formie widgetu jest dużo bardziej wyrafinowany i konkretny. W końcu pytamy klienta o doświadczenie tu i teraz więc, doskonale je pamięta i chętnie zostawia na jego temat rozbudowane komentarze.
Kluczowe dla powodzenia projektu Voice of Customer jest zintegrowanie wewnętrznych systemów klienta z oprogramowaniem do badań online. Pierwsze doświadczenia z systemem okazały się na tyle zachęcające, że Medicover Polska zdecydował się przenieść wszystkie prowadzone badania na platformę Webankieta.
Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.
Działanie ankiety na stronie jest proste. Wystarczy zaimplementować (wkleić) skrypt ankiety na swoją stronę. Kod umieszczasz na stronie tylko raz i przypisany jest on do Twojego konta, więc niezależnie ile ankiet internetowych planujesz umieścić na stronie, nie będziesz musiał/a ponownie implementować kodu.
Po wklejeniu kodu na stronę, możesz już swobodnie zarządzać ankietą z poziomu konta na Webankiecie. Oznacza to, że możesz np. zmieniać ustawienia, reguły wyświetlania, wygląd czy treść ankiety, bez potrzeby angażowania zespołu IT, a zmiany będą od razu widoczne na stronie.
Tak - możesz bez niczyjej pomocy stworzyć, a następnie umieścić ankietę na swojej stronie www. Jeśli już zainstalujesz skrypt ankiety na stronie internetowej, będziesz mógł zarządzać swoimi badaniami z poziomu interfejsu Webankiety, bez konieczności angażowania do tego działu IT.
To, w jaki sposób i skonfigurować popup na stronie, wyjaśniamy krok po kroku w naszym poradniku. Ze szczegółowej instrukcji dowiesz się jak zrobić ankietę na stronie, czyli m.in:
Tak, bo to Ty decydujesz gdzie i kiedy ma wyświetlić się ankieta na stronie, żeby po pierwsze - była jak najłatwiejsza w wypełnieniu dla użytkownika, a po drugie - przyniosła Ci dokładnie takie dane, których potrzebujesz. Dlatego nasz kreator ankiet w Webankiecie umożliwia zdecydowanie m.in. o kwestiach związanych z:
O tym jak za pomocą kilku kliknięć zmienić te ustawienia dla swojego widgetu wyjaśniamy w szczegółowej instrukcji w naszym poradniku.
Tak - nie ma co do tego ograniczeń, co oznacza, że widget może wyświetlać się na tylu stronach i podstronach, ilu chcesz. W naszym artykule na temat reguł wyświetlania ankiet na stronie www wyjaśniamy, że wyświetlanie widgeta na wybranej stronie lub stronach jest jedną z reguł, które możesz samodzielnie ustawić przy tworzeniu ankiety. Reguły ustawiasz bezpośrednio na swoim koncie użytkownika Webankiety.
Zaletą przeprowadzania badań w Webankiecie jest możliwość przekazywania wyników do programów, z których już korzysta Twoja firma - w tym firmowych CRM-ów. Wystarczy, że raz skonfigurujesz przepływ tych informacji, a następnie będą one trafiały do Ciebie i Twoich pracowników automatycznie.
Jak to zrobić? W dużym skrócie na swoim koncie Webankieta musisz stworzyć alert, czyli powiadomienie, który przy pomocy webhooka będzie przenosił wypełnienia Twojego systemu CRM. Może brzmi to skomplikowanie, ale w rzeczywistości z tym zadaniem potradzi sobie każdy, ponieważ nasi eksperci przygotowali szczegółową instrukcję na temat tego, w jaki sposób przekazać alert webhookiem: https://pomoc.webankieta.pl/pl/articles/5276741-alerty-o-wypelnieniach-zgodnych-z-ustalonym-filtrem
Jeśli mimo instrukcji będziesz miał dodatkowe pytania lub wątpliwości skontaktuj się z naszym działem supportu - chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.