Zrozum swoich użytkowników

Dane analityczne nie powiedzą Ci dlaczego użytkownicy zachowują się w określony sposób, co nimi motywuje, dlaczego nie konwertują. Tego dowiesz się pytając samych użytkowników.

Pytaj tam, gdzie jest użytkownik

Uruchom ankietę na kluczowych ścieżkach i zbieraj feedback w czasie rzeczywistym odnośnie akcji, które właśnie wykonują.

Łącz wyniki z własnymi danymi

Połącz dane z Twoich systemów z odpowiedziami użytkowników, by uzyskać całościowy obraz ich zachowania i motywacji. Dzięki temu Twoje decyzje odnośnie priorytetyzacji projektów będą bardziej skuteczne.

Podejmuj lepsze decyzje w oparciu o solidne dane

  • Kim są Twoi użytkownicy?
  • Co użytkownicy sądzą o Twojej stronie?
  • Dlaczego mimo starań, nie stają się klientami?
  • Jakie są przyczyny niskiej konwersji?
  • Jak oceniana jest Twoja oferta?
  • Jakich funkcji brakuje Twojemu produktowi?
  • Jak oceniana jest Obsługa Klienta?

Webankieta daje Ci pełny zestaw narzędzi do badań użytkowników

Personalizuj wygląd i zachowanie

Dobierz wygląd i kolorystykę ankiety do kolorów swojej strony. Zdecyduj czy widget na wyświetlać się od razu, po kilku sekundach, po scrollowaniu ekranu, a może gdy użytkownik chce opuścić stronę.

Wystartuj z badaniem w kilka minut

Stworzenie i uruchomienie ankiety zajmie Ci dosłownie chwilę. Stwórz pytania i umieść kod na stronie, samodzielnie, przez GTM lub wyślij do działu IT.

Kod instalujesz tylko raz, a kolejne badania uruchamiasz w Webankiecie.

Instrukcja uruchomienia

Targetuj precyzyjnie

Ankiety na stronie mogą być targetowane m.in. na określone zachowania lub cechy użytkowników, wykonane przez nich akcje czy czas spędzony na stronie. Możesz też targetować respondentów na podstawie posiadanych już danych, np. wyników badania NPS czy usług z których korzystają.

Zintegruj ze swoimi narzędziami

Feedback od użytkowników może być automatycznie przekazywany do firmowego CRM-a, przekazywany do Google Analytics czy wyświetlany na Slacku. Webankieta umożliwia integrację m.in. z: Zapier, Freshmail, Salesmanago, Thulium, Google Analytics, Zendesk itd.

Z naszej platformy korzystają

Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

Sebastian Srebnicki
Kierownik Projektów w innogy

Feedback, który spływa z ankiet prowadzonych w formie widgetu jest dużo bardziej wyrafinowany i konkretny. W końcu pytamy klienta o doświadczenie tu i teraz więc, doskonale je pamięta i chętnie zostawia na jego temat rozbudowane komentarze.

Krzysztof Gabruk
Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska

Kluczowe dla powodzenia projektu Voice of Customer jest zintegrowanie wewnętrznych systemów klienta z oprogramowaniem do badań online. Pierwsze doświadczenia z systemem okazały się na tyle zachęcające, że Medicover Polska zdecydował się przenieść wszystkie prowadzone badania na platformę Webankieta.

Beata Dąbrowska
Medicover Polska

Mam wrażenie, że w Webankiecie znalazłem to, do czego sam później dążyłem rozwijając moją firmę – z jednej strony dbanie o solidne i bezpieczne podstawy technologiczne, a z drugiej słuchanie potrzeb, angażowanie klientów w rozwój produktu i nastawienie na rozwiązywanie problemów.

Paweł Owczarek
Autor Produktu FRIS, Partner Zarządzający

Masz pytania dotyczące ankiet na stronie?

Działanie ankiety na stronie jest proste. Wystarczy zaimplementować (wkleić) skrypt ankiety na swoją stronę. Kod umieszczasz na stronie tylko raz i przypisany jest on do Twojego konta, więc niezależnie ile ankiet planujesz umieścić na stronie, nie będziesz musiał/a ponownie implementować kodu.

Po wklejeniu kodu na stronę, możesz już swobodnie zarządzać ankietą z poziomu konta na Webankiecie. Oznacza to, że możesz np. zmieniać ustawienia, reguły wyświetlania, wygląd czy treść badania, bez potrzeby angażowania zespołu IT, a zmiany będą od razu widoczne na stronie.

Tak - możesz bez niczyjej pomocy stworzyć, a następnie umieścić ankietę na swojej stronie www. Nie jest tu trudne zadanie i co najważniejsze - wystarczy zrobić to tylko raz. Jeśli już zainstalujesz kod widgetu na stronie internetowej, będziesz mógł zarządzać swoimi badaniami z poziomu interfejsu Webankiety, bez konieczności angażowania do tego działu IT.

To, w jaki sposób i skonfigurować widget na stronie, wyjaśniamy krok po kroku w naszym poradniku. Ze szczegółowej instrukcji dowiesz się m.in:

  • jak wygląda pierwsze uruchomienie widgetu,
  • jakich pytań możesz użyć w ankiecie umieszczonej na stronie www,
  • jak wygenerować i umieścić kod widgetu na swojej stronie,
  • gdzie w ustawieniach zdecydować o regułach i czasie wyświetlania ankiety w witrynie.

Tak, bo to Ty decydujesz gdzie i kiedy ma wyświetlić się ankieta, żeby po pierwsze - była jak najłatwiejsza w wypełnieniu dla użytkownika, a po drugie - przyniosła Ci dokładnie takie dane, których potrzebujesz. Dlatego w Webankiecie przy ustawieniach widgetu możesz w prosty sposób zdecydować m.in. o kwestiach związanych z:

  • zachowaniem użytkownika (np. capping - liczba wyświetleń ankiety na użytkownika, wyświetlanie na urządzeniach mobilnych, “podążanie” widgetu za użytkownikiem przy próbie zamknięcia itd.)
  • wyglądem widgetu (rozmiarem - kolorystyka, czcionka, położeniem na stronie, odległością od krawędzi strony, rodzajem użytych pytań itd.)

O tym jak za pomocą kilku kliknięć zmienić te ustawienia dla swojego widgetu wyjaśniamy w szczegółowej instrukcji w naszym poradniku.

Tak - nie ma co do tego ograniczeń, co oznacza, że widget może wyświetlać się na tylu stronach i podstronach, ilu chcesz. W naszym artykule na temat reguł wyświetlania ankiet na stronie www wyjaśniamy, że wyświetlanie widgeta na wybranej stronie lub stronach jest jedną z reguł, które możesz samodzielnie ustawić przy tworzeniu ankiety. Reguły ustawiasz bezpośrednio na swoim koncie użytkownika Webankiety.

Zaletą przeprowadzania badań w Webankiecie jest możliwość przekazywania wyników do programów, z których już korzysta Twoja firma - w tym firmowych CRM-ów. Wystarczy, że raz skonfigurujesz przepływ tych informacji, a następnie będą one trafiały do Ciebie i Twoich pracowników automatycznie.

Jak to zrobić? W dużym skrócie na swoim koncie Webankieta musisz stworzyć alert, czyli powiadomienie, który przy pomocy webhooka będzie przenosił wypełnienia Twojego systemu CRM. Może brzmi to skomplikowanie, ale w rzeczywistości z tym zadaniem potradzi sobie każdy, ponieważ nasi eksperci przygotowali szczegółową instrukcję na temat tego, w jaki sposób przekazać alert webhookiem: https://pomoc.webankieta.pl/pl/articles/5276741-alerty-o-wypelnieniach-zgodnych-z-ustalonym-filtrem

Jeśli mimo instrukcji będziesz miał dodatkowe pytania lub wątpliwości skontaktuj się z naszym działem supportu - chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Łatwe w użyciu, profesjonalne narzędzie do zbierania opinii na stronach WWW

Bez karty kredytowej · Zgodność z RODO · Zrezygnuj kiedy chcesz