Ankieta satysfakcji klienta

  • ANKIETA SATYSFAKCJI KLIENTA

    Szanowni Państwo,

    W trosce o podniesienie jakości usług świadczonych przez ORLEN Transport Sp. z o.o. zwracamy się do Państwa z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Uzyskane w ten sposób informacje będą dla nas niezwykle cennym materiałem, pozwalającym nam udoskonalić jakość wykonywanych dla Państwa usług.

    Celem niniejszej ankiety jest zbadanie poziomu Państwa satysfakcji ze współpracy z ORLEN Transport Sp. z o.o., poznanie głównych czynników wpływających na ten poziom oraz określenie stopnia istotności poszczególnych czynników.

    Wypełniona przez Państwa ankieta jest całkowicie anonimowa, gdyż chcemy mieć możliwość otrzymania szczerych odpowiedzi. Dlatego chcemy Państwa zapewnić, że ankieta została skonstruowana w sposób uniemożliwiający identyfikację osoby, która ją wypełniła.

    Niniejsza ankieta wykorzystana zostanie wyłącznie do celów wewnętrznych ORLEN Transport Sp. z o.o.

     

     Z góry dziękujemy za poświęcony czas,

  • 1. Oceń aspekt działania Spółki w procesie dostaw w obszarze: "Planowanie dostaw" *

    Bardzo źle Raczej źle Raczej dobrze Bardzo dobrze
    Terminowość potwierdzania przyjmowania zleceń do zleceniodawcy  
    Zgodność planów dostaw ze zleceniami transportowymi  
    Gotowość wprowadzenia zmian w planie dostaw  
    Realizacja zleceń  
  • 2. Oceń aspekt działania Spółki w procesie dostaw w obszarze: "Realizacja dostaw" *

    Bardzo źle Raczej źle Raczej dobrze Bardzo dobrze
    Terminowość realizacji dostaw (zgodność z porą dostawy określoną w planie dostaw)  
    Informowanie o zmianach w przebiegu realizacji planu dostaw  
    Kompletność dostaw (dotyczy ubytków ilościowych)  
    Kompletność przesyłanej dokumentacji dostaw  
    Terminowość rozliczeń dostaw  
  • 3. Oceń aspekt działania Spółki w procesie dostaw w obszarze: "Tabor" *

    Bardzo źle Raczej źle Raczej dobrze Bardzo dobrze
    Dostosowanie do potrzeb klienta  
    Specyfikacja pojazdów  
    Niezawodność  
    Estetyka pojazdów  
  • 4. Oceń aspekt działania Spółki w procesie dostaw w obszarze: "Kierowcy" *

    Bardzo źle Raczej źle Raczej dobrze Bardzo dobrze
    Znajomość procedur dostaw  
    Używanie sprzętu ochrony osobistej  
    Umiejętność wypełniania dokumentów dostawy  
    Czynności związane z załadunkiem/rozładunkiem  
  • 5. Oceń aspekt działania Spółki w procesie dostaw w obszarze: "Dyspozytorzy" *

    Bardzo źle Raczej źle Raczej dobrze Bardzo dobrze
    Umiejętność obsługi zleceń  
    Komunikatywność  
    Dostępność (osiągalność telefoniczna, e-mailowa)  
  • 6. Czy poleciliby Państwo naszą Spółkę do obsługi przewozów innym potencjalnym klientom? *

    Zdecydowanie się nie zgadzam Raczej się nie zgadzam Raczej się zgadzam Zdecydowanie się zgadzam
    Czy poleciliby Państwo naszą Spółkę do obsługi przewozów innym potencjalnym klientom?  
  • 7. Jeśli mają Państwo inne uwagi co do współpracy z naszą Spółką w zakresie obsługi przewozów prosimy o doprecyzowanie poniżej

Ładowanie
Ładowanie...