Ankieta satysfakcji klienta

ANKIETA SATYSFAKCJI KLIENTA

Szanowni Państwo,

W trosce o podniesienie jakości usług świadczonych przez ORLEN Transport Sp. z o.o. zwracamy się do Państwa z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Uzyskane w ten sposób informacje będą dla nas niezwykle cennym materiałem, pozwalającym nam udoskonalić jakość wykonywanych dla Państwa usług.

Celem niniejszej ankiety jest zbadanie poziomu Państwa satysfakcji ze współpracy z ORLEN Transport Sp. z o.o., poznanie głównych czynników wpływających na ten poziom oraz określenie stopnia istotności poszczególnych czynników.

Wypełniona przez Państwa ankieta jest całkowicie anonimowa, gdyż chcemy mieć możliwość otrzymania szczerych odpowiedzi. Dlatego chcemy Państwa zapewnić, że ankieta została skonstruowana w sposób uniemożliwiający identyfikację osoby, która ją wypełniła.

Niniejsza ankieta wykorzystana zostanie wyłącznie do celów wewnętrznych ORLEN Transport Sp. z o.o.

 

 Z góry dziękujemy za poświęcony czas,

1 Oceń aspekt działania Spółki w procesie dostaw w obszarze: "Planowanie dostaw" *

Bardzo źle
Raczej źle
Raczej dobrze
Bardzo dobrze
Terminowość potwierdzania przyjmowania zleceń do zleceniodawcy
Zgodność planów dostaw ze zleceniami transportowymi
Gotowość wprowadzenia zmian w planie dostaw
Realizacja zleceń

2 Oceń aspekt działania Spółki w procesie dostaw w obszarze: "Realizacja dostaw" *

Bardzo źle
Raczej źle
Raczej dobrze
Bardzo dobrze
Terminowość realizacji dostaw (zgodność z porą dostawy określoną w planie dostaw)
Informowanie o zmianach w przebiegu realizacji planu dostaw
Kompletność dostaw (dotyczy ubytków ilościowych)
Kompletność przesyłanej dokumentacji dostaw
Terminowość rozliczeń dostaw

3 Oceń aspekt działania Spółki w procesie dostaw w obszarze: "Tabor" *

Bardzo źle
Raczej źle
Raczej dobrze
Bardzo dobrze
Dostosowanie do potrzeb klienta
Specyfikacja pojazdów
Niezawodność
Estetyka pojazdów

4 Oceń aspekt działania Spółki w procesie dostaw w obszarze: "Kierowcy" *

Bardzo źle
Raczej źle
Raczej dobrze
Bardzo dobrze
Znajomość procedur dostaw
Używanie sprzętu ochrony osobistej
Umiejętność wypełniania dokumentów dostawy
Czynności związane z załadunkiem/rozładunkiem

5 Oceń aspekt działania Spółki w procesie dostaw w obszarze: "Dyspozytorzy" *

Bardzo źle
Raczej źle
Raczej dobrze
Bardzo dobrze
Umiejętność obsługi zleceń
Komunikatywność
Dostępność (osiągalność telefoniczna, e-mailowa)

6 Czy poleciliby Państwo naszą Spółkę do obsługi przewozów innym potencjalnym klientom? *

Zdecydowanie się nie zgadzam
Raczej się nie zgadzam
Raczej się zgadzam
Zdecydowanie się zgadzam
Czy poleciliby Państwo naszą Spółkę do obsługi przewozów innym potencjalnym klientom?

7 Jeśli mają Państwo inne uwagi co do współpracy z naszą Spółką w zakresie obsługi przewozów prosimy o doprecyzowanie poniżej