Kulczyk Foundation walczy z dyskryminacją i nierównością, dotykającymi kobiety i dziewczynki na całym świecie, w szczególności skupiając się na temacie tzw. wykluczenia menstruacyjnego. Brak informacji i rzetelnej wiedzy o menstruacji, poczucie wstydu i upokorzenia, liczne przesądy oraz ograniczony dostęp do podpasek to problemy wielu kobiet, również w Polsce.W 2020 roku Kulczyk Foundation zleciła badanie na temat postrzegania okresu w Polsce. Jednym z kluczowych wniosków badania jest brak przygotowania dziewczynek do menstruacji oraz brak rozmowy na ten temat w późniejszym czasie.Zapraszamy do wypełnienia krótkiej, anonimowej ankiety. Dzięki Państwa odpowiedziom będziemy mogli uzyskać jeszcze pełniejszy obraz sytuacji i odpowiednio konstruować nasze programy.
Ankieta składa się z 13 pytań, jej wypełnienie trwa ok 5 min.
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję niezbędne Akceptuję wszystkie