Badanie jakości obsługi klienta w UTK

Szanowni Państwo,

w Urzędzie Transportu Kolejowego chcemy zagwarantować najwyższą jakość usług świadczonych dla naszych klientów. Dokładamy wszelkich starań, aby obsługa w każdym przypadku była sprawna i profesjonalna. Dlatego ważna jest dla nas Państwa opinia. Zebrane informacje posłużą do udoskonalania usług świadczonych przez UTK.


  dr inż. Ignacy Góra
Prezes Urzędu Transportu Kolejowego

1 Kiedy Pani/Pan załatwiał(a) sprawę w Urzędzie Transportu Kolejowego? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

2 W jakim departamencie/oddziale terenowym załatwiana była sprawa? *

3 Załatwiana przez Panią/Pana sprawa dotyczyła: *

Należy zaznaczyć co najmniej 1 odpowiedź

4 Jakie były formy kontaktu z UTK? *

Proszę wybrać wszystkie pasujące odpowiedzi

Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.

5 Czy zawiadomiono Panią/Pana o niezałatwieniu sprawy w terminie, podając przyczynę zwłoki, wskazując nowy termin załatwienia sprawy oraz informując o prawie do ponaglenia? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.