Zachowania pracowników

  • 1. Czy zdarzyło Ci się dobrowolnie i bezpłatnie wykonywać zadania nienależące do Twoich obowiązków? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 2. Czy w celu zwiększenia efektywności zdarzało Ci się rezygnować z przerw przysługujących w czasie pracy? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 3. Czy zdarzało Ci się odmówić wykonania zadań nienależących do Twoich obowiązków? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 4. Czy zdarzało Ci się spóźniać do pracy? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 5. Czy zdarzało Ci się załatwiać prywatne sprawy (np. w urzędach) w godzinach pracy? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 6. Czy zdarzało Ci się korzystać w godzinach pracy ze służbowego telefonu, faksu, papieru bądź innych materiałów w celach prywatnych? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 7. Czy zdarzało Ci się przebywać na zwolnieniu lekarskim mimo dobrego stanu zdrowia? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 8. Czy zdarzało Ci się dorabiać do pensji w godzinach pracy? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 9. Czy zdarzało Ci się pracować po spożyciu alkoholu? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
Ładowanie...