Formularz zgłoszenia „Mediacja w szkole – narzędzie rozwiązywania konfliktów i budowania kultury dialogu”

Formularz zgłoszenia
dyrektorów szkół i placówek na konferencję
"Mediacja w szkole – narzędzie rozwiązywania konfliktów i budowania kultury dialogu”

16 października 2025 r. godz. 11.00-14.00
Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Wojska Polskiego w Krakowie,
ul. Spasowskiego 8, 31-139 Kraków.

Prosimy o zgłoszenie jednego przedstawiciela szkoły.
Zgłoszenia przyjmujemy od 7 października do wyczerpania miejsc - 150.

1 Powiat: *

2 Gmina: *

3 Miejscowość: *

4 Pełna nazwa szkoły/placówki: *

W przypadku zespołu podać także jego nazwę

5 Adres szkoły/placówki:

6 Telefon stacjonarny lub komórkowy szkoły/placówki: *

8 Strona www szkoły/placówki: *

9 Imię i nazwisko dyrektora: *

10 Imię i nazwisko osoby wydelegowanej: *

11 Główny przedmiot nauczany (osoby wydelegowanej): *

12 Uwagi: *

np. propozycje szkoleń, trudności, gotowość dzielenia się z innymi

13 Czy możliwe jest w Państwa placówce zorganizowania spotkania/szkolenia? *

Jeśli tak, na ile osób?

Można udzielić jednej odpowiedzi.

14 Czy szkoła/placówka jest zainteresowana wdrożeniem mediacji w szkole/placówce? *

Można udzielić jednej odpowiedzi.

15 Klauzula informacyjna *

Administratorem danych osobowych jest Kuratorium Oświaty w Krakowie, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków reprezentowane przez Małopolskiego Kuratora Oświaty. Małopolski Kurator Oświaty wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: [email protected] lub pocztą tradycyjną na adres Kuratorium Oświaty w Krakowie.Dane przetwarzane są w celu wykonywania zadań i kompetencji w zakresie oświaty określonych w przepisach oświatowych na obszarze województwa małopolskiego (art. 6 ust. 1 lit. e RODO i art. 51 ust. 1 pkt 5 i 14 ustawy - Prawo oświatowe).Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie internetowej Kuratorium Oświaty w Krakowie.

Należy zaznaczyć co najmniej 2 odpowiedzi