• ANKIETA - BADANIE POTRZEB KLIENTÓW W ZAKRESIE CYFRYZACJI PROCESU LEASINGOWEGO 

    Ankieta jest częścią projektu prowadzonego pod patronatem Związku Polskiego Leasingu, która ma na celu sprawdzenie poziomu zadowolenia z procesu zawierania umowy leasingu oraz zbadanie potrzeb klientów branży leasingowej w dobie transformacji cyfrowej.

    Będzie dostępna do 4 maja 2025 r. a jej wyniki zostaną omówione w trakcie konferencji branży leasingowej eLeasing Day 8-9 maja br.    

    Ankieta jest anonimowa a jej wypełnienie zajmie nie więcej niż 5 minut. 

    Dziękujemy Państwu za jej wypełnienie i wkład w rozwój polskiej branży leasingowej.    

     

    I. PROCES LEASINGU – ocena z perspektywy Klienta

  • 1. Czy na podstawie własnych doświadczeń polecił/aby Pan/Pani leasing jako formę finansowania działalności swoim przyjaciołom lub partnerom biznesowym?  *

    Skala 0-10 gdzie 0 – „zdecydowanie nie”, a 10 – „zdecydowanie tak”

    Zdecydowanie nie polecę

    Zdecydowanie polecę

  • 2. Co zdecydowało o takiej ocenie?

    pytanie nieobowiązkowe
  • 3. Jak ogólnie ocenia Pan/Pani ostatni proces ubiegania się o leasing, w którym Pan/Pani uczestniczył/a? *

    Skala 0-10 gdzie 0 – „było bardzo źle”, a 10 – „było doskonale ”

    Było bardzo źle

    Było doskonale

  • 4. Jak opisał/aby Pan/Pani ostatni proces ubiegania się o leasing, w jakim Pan/Pani uczestniczył/a? *

    Oceny proszę dokonać na skali:
    Kliknięcie aktywuje pytanie.
    prosty
    3

    skomplikowany
    przyjazny
    3

    sformalizowany
    cyfrowy
    3

    papierowy
    krótki
    3

    długi
    zrozumiały
    3

    niezrozumiały
    łatwy
    3

    uciążliwy
    dostępny
    3

    trudno dostępny
    atrakcyjny
    3

    nieatrakcyjny
    tani
    3

    drogi
  • 5. Które elementy procesu ubiegania się o ten leasing ocenia Pan/Pani wysoko, jesli chodzi o cyfryzację? *

    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • 6. Które elementy procesu wymagają Pana/Pani zdaniem poprawy? *

    Można zaznaczyć co najwyżej 3 odpowiedzi
  • II. OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA

  • 7. Które z poniższych czynności chciał/aby Pan/Pani móc wykonywać zdalnie podczas obsługi leasingu? *

    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • 8. Jaką formę kontaktu z leasingodawcą Pan/Pani preferuje? *

    Można zaznaczyć co najwyżej 3 odpowiedzi
  • Obszar digitalizacji
  • 9. Jakie elementy procesu zawarcia umowy powinny ulec zmianie pod względem cyfryzacji lub możliwości zdalnego dostępu? *

    Można zaznaczyć co najwyżej 2 odpowiedzi
  • 10. Czy ostatnią zawartą umowę leasingu podpisywał Pan/Pani: *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • Metryczka

  • 11. Jaka jest forma działalności Pana/Pani firmy? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 12. Wielkość firmy (liczba zatrudnionych) *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 13. Województwo, siedziby firmy *

Ładowanie...