Formularz rekrutacyjny uczniów do projektu TalentON II

A1

E-ankieta kandydata do udziału w projekcie „TalentON 2 - opracowanie standardu diagnozy psychologiczno-pedagogicznej ucznia zdolnego” zawierająca pytania dotyczące zainteresowań i aktywności podejmowanych przez ucznia

Kwestionariusz dla uczennicy/ucznia

1 Dane identyfikacyjne

Podaj, proszę, swoje imię i nazwisko

2 Dane identyfikacyjne

Podaj, proszę, pełną nazwę oraz adres szkoły, do której uczęszczasz:

3 Dane identyfikacyjne

Do której klasy uczęszczasz? Jaki jest profil klasy, do której uczęszczasz (jeżeli profil nie występuje, odpowiedz tylko na pierwszą część pytania)?

4 Określ, stosując się do przedstawionej skali i zaznaczając odpowiednią wartość, w jakim stopniu zgadzasz się z następującymi stwierdzeniami:

Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.

5 - zdecydowanie zgadzam się
4 - zgadzam się
3 - trudno powiedzieć
2 - nie zgadzam się
1 - zdecydowanie nie zgadzam się
Lubię czytać książki/słuchać audiobooków
Szybko zapamiętuję interesujące mnie informacje
Jak w coś angażuję się to zdarza mi się zapominać o całym świecie
Lubię wiedzieć, co się dzieje na świecie
Lubię uczyć się języków obcych
Nauczenie się wiersza/definicji na pamięć nie sprawia mi większych trudności
Lubię prace pozwalającej mi wyrazić własne stanowisko/pogląd
Myślę, że sprawdziłbym/sprawdziłabym się w pracy badacza/naukowca
Znajomi często proszą mnie o radę w różnych sprawach
Lubię dyskutować
Potrafię wymyślić ciekawe rozwiązania, gdy muszę zmierzyć się z problemami
W pracy grupowej często pełnię funkcję lidera
Nie mam problemów z powiedzeniem na głos, co myślę, nawet jeżeli większość osób ma inne zdanie
Często biorę aktywny udział w akademiach szkolnych i przedstawieniach
Jeśli jakieś zagadnienie/temat zaciekawi mnie, potrafię poświęcić mu dużo czasu

Projekt „TalentON 2 - opracowanie standardu diagnozy psychologiczno-pedagogicznej ucznia zdolnego”, jest dofinansowany ze środków budżetu państwa w ramach programu Ministra Edukacji i Nauki pod nazwą „Nauka dla Społeczeństwa II”. Numer projektu:NdS-II/SN/0071/2023/01.