Od anulowanych zamówień, po późne dostawy, zamknięcia sklepów i opóźnione usługi – firmy stoją obecnie przed niespotykanymi wyzwaniami.
Przed Tobą wzór ankiety mającej na celu zbadanie poziomu zaufania klientów do Twojej firmy. Dzięki niej możesz szybko dowiedzieć się, jak dobrze firma reaguje na obecny kryzys i czy spełnia oczekiwania swoich klientów. Sprawdzisz też zadowolenie klientów z działań, które firma podjęła do tej pory w celu rozwiązania problemu koronawirusa.
Badanie zaufania klientów
Zmieniająca się sytuacja zmusza firmy do przemyślenia tego, jak działają i jak najlepiej reagować na potrzeby swoich klientów.
Sprawdź inne wzory ankiet dla klientów
Zaufali nam
Ustal punkty styku, a potem dzięki Webankiecie zmierz w nich jakość doświadczeń. I poproś klientów o komentarz do odpowiedzi. To najprostszy i najszybszy sposób na zbudowanie ramowej podróży klienta. Dzięki komentarzom mamy sporo informacji o punktach bólu i zadowolenia, momentach prawdy, a czasem także oczekiwaniach! Do tego zmierzona jakość doświadczeń, czyli ustalony punkt odniesienia dla kolejnego pomiaru, już po wdrożeniu zmian.

Aleksandra Jagiełło-Bono
CEM Expert, Partner Zarządzający w CustomerMatters
Po otrzymanych rekomendacjach wypróbowaliśmy Webankietę, która okazała narzędziem łatwym i elastycznym w korzystaniu. Doceniamy profesjonalizm i szybką reakcję działu supportu, a także cierpliwość. Webankieta jest przydatna w wielu kontekstach i coraz więcej osób oraz całych działów aktywnie z niej korzysta.

Krzysztof Gabruk
Customer Experience Chapter Leader w Santander Bank Polska
Webankieta pozwoliła nam zagwarantować pracownikom anonimowość badania. W zbieraniu wyników pomogła nam możliwość automatycznej wysyłki przypomnień do wypełnienia ankiety – bez nich z pewnością nie osiągnęlibyśmy tak wysokiego wskaźnika odpowiedzi.

Sebastian Srebnicki
Kierownik Projektów w innogy