przykłady ankiet Badania użytkowników

Badanie NPS na stronie

Net Promoter Score (NPS) umożliwia badanie lojalności klientów i porównywanie trendów w czasie. Często bywa określane mianem pytania decydującego, ponieważ stosunkowo niewielkim nakładem sił pozwala nie tylko na zmierzenie poziomu zadowolenia klientów, ale też może wpływać na strategię marki, pozwala też spojrzeć firmie na jej działania z perspektywy klientów i ich potrzeb. Gotowi do działania? Sprawdźmy, jak przeprowadzić badanie NPS produktu!

ikona

Badania użytkowników

Ankieta zadowolenia klienta to podstawa w biznesie. Sprawdź co myślą o Twojej firmie i Twoich produktach / usługach klienci.

Webankieta to działający w przeglądarce program do tworzenia i analizy ankiet online.

Za pomocą prostych kreatorów stworzysz ankietę i wyślesz ją do swojej grupy odbiorców, np. klientów, pracowników lub dowolnej grupy społecznej.

Przetestuj bezpłatnie
widok interfejsu użytkownika