przykłady ankiet Badania pracowników

Ocena 360 — Badania wartości organizacyjnych

  • ADNOTACJA:

    Poniżej znajdziesz wersję demo kwestionariusza oceny 360. Pełne badanie dostarczamy we współpracy z Fluent Partners. Zapraszamy do kontaktu w celu zakupienia licencji.

     

     

  • To badanie, którego celem jest wzmacnianie i monitorowanie kluczowych wartości w organizacjach, kluczowych dla osiągnięcia sukcesu rynkowego w warunkach dużej zmienności. Badanie obejmuje trzy obszary i sześć wartości. Można je przeprowadzić w odniesieniu do wszystkich stanowisk w organizacji. Badanie może być również dostoswane do specyficznych wartości danej organizacji.  

    Badane obszary i wartości:  

    I. OTWARTOŚĆ NA ZMIANY
    1. Poszukiwanie rozwiązań
    2. Elastyczność działania  

    II. WSPÓŁPRACA
    3. Szacunek
    4. Współodpowiedzialność  

    III. SKUTECZNOŚĆ DZIAŁANIA
    5. Jakość
    6. Osiąganie rezultatów  

  • OTWARTOŚĆ NA ZMIANY
  • Poszukiwanie rozwiązań *

    Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
    w zasadzie nigdy sporadycznie często zwykle zawsze nie miałem/am okazji zaobserwować
    Poszukuje rozwiązań, a nie problemów  
    Z odwagą kwestionuje „status quo”  
    W sytuacjach konfliktowych zachowuje spokój i prowadzi konstruktywny dialog  
    W sytuacjach konfliktowych poszukuje rozwiązań korzystnych dla obu stron  
    Wspiera współpracowników w poszukiwaniu i wdrażaniu nowych pomysłów  
  • Elastyczność działania *

    Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
    w zasadzie nigdy sporadycznie często zwykle zawsze nie miałem/am okazji zaobserwować
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
  • WSPÓŁPRACA
  • Szacunek *

    Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
    w zasadzie nigdy sporadycznie często zwykle zawsze nie miałem/am okazji zaobserwować
    Do wszystkich współpracowników odnosi się z szacunkiem  
    Dostosowuje sposób komunikacji do potrzeb odbiorcy  
    Słucha i stara się zrozumieć pomysły oraz opinie innych osób  
    Jest spójny w tym co mówi i robi  
    Docenia pracę wszystkich osób, bez względu na rolę i stanowisko  
    Buduje partnerskie relacje  
  • Współodpowiedzialność *

    Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
    w zasadzie nigdy sporadycznie często zwykle zawsze nie miałem/am okazji zaobserwować
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
  • SKUTECZNOŚĆ DZIAŁANIA
  • Jakość *

    Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
    w zasadzie nigdy sporadycznie często zwykle zawsze nie miałem/am okazji zaobserwować
    Wszystko czym się zajmuje stara się wykonywać z jak najlepszym efektem  
    Dba o utrzymywanie wysokich standardów pracy  
    Ze współpracownikami ustala jasne cele i zadania  
    Nie akceptuje „półśrodków” i niskiej jakości pracy  
    Jego/jej cele i działania uwzględniają potrzeby klientów oraz współpracowników  
  • Osiąganie rezultatów *

    Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
    w zasadzie nigdy sporadycznie często zwykle zawsze nie miałem/am okazji zaobserwować
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
    ...  
  • Wymień 2-3 mocne strony osoby badanej? *

  • Co osoba badana powinna robić częściej, aby wzmacniać kluczowe wartości w organizacji? *

  • Co osoba badana powinna przestać robić, aby wzmacniać kluczowe wartości w organizacji? *

  • Co osoba badana powinna zacząć robić, aby wzmacniać kluczowe wartości w organizacji? *

ikona

Warto wiedzieć:

Treść i sposób przeprowadzenia badania 360 pozwala w jednej ankiecie uzyskać informacje niezbędne do wzmacniania i monitorowania kluczowych wartości w organizacjach. Badania wartości organizacyjnych pomogą zidentyfikować cechy, które mają znaczenie dla osiągnięcia sukcesu rynkowego w warunkach dużej zmienności.

Obejmują one trzy obszary: otwartość na zmiany, współpracę i skuteczność działania. Każdy z nich podzielony jest na sześć wartości. Zaletą badania jest możliwość przeprowadzenia go na wszystkich stanowiskach i dostosowania treści ankiety do specyficznych wartości firmy. Oprócz badań wartości organizacyjnych w Webankieta stworzysz badania kompetencji przywódczych i menedżerskich.

Stwórz taką ankietę

Nie znasz Webankiety?

Webankieta to działający w przeglądarce program do tworzenia i analizy ankiet online.

Za pomocą prostych kreatorów stworzysz ankietę i wyślesz ją do swojej grupy odbiorców, np. klientów, pracowników lub dowolnej grupy społecznej.

Poznaj możliwości
widok interfejsu użytkownika