Upewnia się, że jej/jego zespół ma jasność celów, ról i odpowiedzialności
Upewnia się, że jej/jego zespół ma jasność celów, ról i odpowiedzialności - w zasadzie nigdy
Upewnia się, że jej/jego zespół ma jasność celów, ról i odpowiedzialności - sporadycznie
Upewnia się, że jej/jego zespół ma jasność celów, ról i odpowiedzialności - często
Upewnia się, że jej/jego zespół ma jasność celów, ról i odpowiedzialności - zwykle
Upewnia się, że jej/jego zespół ma jasność celów, ról i odpowiedzialności - zawsze
Upewnia się, że jej/jego zespół ma jasność celów, ról i odpowiedzialności - nie miałem/am okazji zaobserwować
Umiejętnie deleguje zadania jednocześnie dając przestrzeń na własną inicjatywę pracowników
Umiejętnie deleguje zadania jednocześnie dając przestrzeń na własną inicjatywę pracowników - w zasadzie nigdy
Umiejętnie deleguje zadania jednocześnie dając przestrzeń na własną inicjatywę pracowników - sporadycznie
Umiejętnie deleguje zadania jednocześnie dając przestrzeń na własną inicjatywę pracowników - często
Umiejętnie deleguje zadania jednocześnie dając przestrzeń na własną inicjatywę pracowników - zwykle
Umiejętnie deleguje zadania jednocześnie dając przestrzeń na własną inicjatywę pracowników - zawsze
Umiejętnie deleguje zadania jednocześnie dając przestrzeń na własną inicjatywę pracowników - nie miałem/am okazji zaobserwować
Tworzy pozytywną energię i poczucie przynależności podległych pracowników do zespołu
Tworzy pozytywną energię i poczucie przynależności podległych pracowników do zespołu - w zasadzie nigdy
Tworzy pozytywną energię i poczucie przynależności podległych pracowników do zespołu - sporadycznie
Tworzy pozytywną energię i poczucie przynależności podległych pracowników do zespołu - często
Tworzy pozytywną energię i poczucie przynależności podległych pracowników do zespołu - zwykle
Tworzy pozytywną energię i poczucie przynależności podległych pracowników do zespołu - zawsze
Tworzy pozytywną energię i poczucie przynależności podległych pracowników do zespołu - nie miałem/am okazji zaobserwować
Docenia sukcesy i osiągnięcia członków swojego zespołu
Docenia sukcesy i osiągnięcia członków swojego zespołu - w zasadzie nigdy
Docenia sukcesy i osiągnięcia członków swojego zespołu - sporadycznie
Docenia sukcesy i osiągnięcia członków swojego zespołu - często
Docenia sukcesy i osiągnięcia członków swojego zespołu - zwykle
Docenia sukcesy i osiągnięcia członków swojego zespołu - zawsze
Docenia sukcesy i osiągnięcia członków swojego zespołu - nie miałem/am okazji zaobserwować
Dba o rozwój kompetencji podległych pracowników
Dba o rozwój kompetencji podległych pracowników - w zasadzie nigdy
Dba o rozwój kompetencji podległych pracowników - sporadycznie
Dba o rozwój kompetencji podległych pracowników - często
Dba o rozwój kompetencji podległych pracowników - zwykle
Dba o rozwój kompetencji podległych pracowników - zawsze
Dba o rozwój kompetencji podległych pracowników - nie miałem/am okazji zaobserwować
Udziela konstruktywnej informacji zwrotnej
Udziela konstruktywnej informacji zwrotnej - w zasadzie nigdy
Udziela konstruktywnej informacji zwrotnej - sporadycznie
Udziela konstruktywnej informacji zwrotnej - często
Udziela konstruktywnej informacji zwrotnej - zwykle
Udziela konstruktywnej informacji zwrotnej - zawsze
Udziela konstruktywnej informacji zwrotnej - nie miałem/am okazji zaobserwować