przykłady ankiet Badania klientów

Ankieta satysfakcji po kontakcie z konsultantem (NPS transakcyjny)

  • Jak ogólnie jesteś zadowolony z Twojego ostatniego kontaktu z naszym konsultantem w celu rozwiązania Twojej sprawy? *

  • Jak ocenisz poszczególne elementy kontaktu z konsultantem? *

    Bardzo słabo Raczej słabo Średnio Raczej dobrze Bardzo dobrze
    Poziom wiedzy konsultanta konieczny do rozwiązania sprawy  
    Zaangażowanie konsultanta w rozwiązanie Twojej sprawy  
    Kultura osobista konsultanta  
    Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem  
    Czas potrzebny na rozwiązanie Twojej sprawy  
  • Czy zgłoszona przez Ciebie sprawa została rozwiązana? *

  • Czy kontaktowałeś się z nami w tej sprawie po raz pierwszy? *

  • Co wg Ciebie powinniśmy robić lepiej?

  • Na podstawie ostatniej rozmowy z naszym konsultantem i rozwiązania Twojej sprawy, oceń w skali 0-10 jak chętnie poleciłbyś naszą firmę rodzinie lub znajomym? *

    Zdecydowanie nie polecę

    Zdecydowanie polecę

ikona

Warto wiedzieć:

Czasami przyczyną spadku sprzedaży produktu czy usługi nie są kwestie bezpośrednio z nimi związane (jak np. cena, jakość). Okazuje się, że często zawodzi kiepska obsługa klienta. Dlatego dla wszystkich firm call center i posiadających działy konsultacyjne idealnym narzędziem badawczym będzie NPS transakcyjny.
Ankieta pozwoli na szybkie zlokalizowanie najsłabszych punktów obsługi klienta i wskazanie błędów popełnianych przez konsultanta. Dzięki wyciągniętym wnioskom można przeprowadzić niezbędne szkolenia dla pracowników czy zmienić politykę firmy w danej kwestii.

Stwórz taką ankietę

Nie znasz Webankiety?

Webankieta to działający w przeglądarce program do tworzenia i analizy ankiet online.

Za pomocą prostych kreatorów stworzysz ankietę i wyślesz ją do swojej grupy odbiorców, np. klientów, pracowników lub dowolnej grupy społecznej.

Poznaj możliwości
widok interfejsu użytkownika