przykłady ankiet Badania klientów
Ankieta satysfakcji po kontakcie z konsultantem (NPS transakcyjny)

Warto wiedzieć:
Czasami przyczyną spadku sprzedaży produktu czy usługi nie są kwestie bezpośrednio z nimi związane (jak np. cena, jakość). Okazuje się, że często zawodzi kiepska obsługa klienta. Dlatego dla wszystkich firm call center i posiadających działy konsultacyjne idealnym narzędziem badawczym będzie NPS transakcyjny.
Ankieta pozwoli na szybkie zlokalizowanie najsłabszych punktów obsługi klienta i wskazanie błędów popełnianych przez konsultanta. Dzięki wyciągniętym wnioskom można przeprowadzić niezbędne szkolenia dla pracowników czy zmienić politykę firmy w danej kwestii.
Nie znasz Webankiety?
Webankieta to działający w przeglądarce program do tworzenia i analizy ankiet online.
Za pomocą prostych kreatorów stworzysz ankietę i wyślesz ją do swojej grupy odbiorców, np. klientów, pracowników lub dowolnej grupy społecznej.
