przykłady ankiet Badania klientów
Ankieta badania satysfakcji z produktu (NPS relacyjny)

Warto wiedzieć:
Badanie relacyjne NPS to świetne narzędzie do pomiaru poziomu satysfakcji klienta z konkretnego produktu. Dlaczego? Ponieważ dzięki niemu uzyskasz informacje, które pomogą Ci udoskonalić ofertę i wyprzedzić konkurencję.
Badanie zaczyna się od ogólnego pytania sprawdzającego: czy i jak bardzo klient jest zadowolony. To dopiero początek. W dalszej części możesz spytać o szczegóły, takie jak ocena jakości produktu, jego ceny czy instalacji i pierwszego użycia. Posiadając takie informacje szybko możesz wyeliminować popełniane błędy i zwiększyć sprzedaż.
Nie znasz Webankiety?
Webankieta to działający w przeglądarce program do tworzenia i analizy ankiet online.
Za pomocą prostych kreatorów stworzysz ankietę i wyślesz ją do swojej grupy odbiorców, np. klientów, pracowników lub dowolnej grupy społecznej.
