przykłady ankiet Badania klientów

Ankieta badania satysfakcji z produktu (NPS relacyjny)

  • Jak jesteś zadowolony ze współpracy z naszą firmą i z naszych produktów? *

  • Czy nasze produkty spełniły Twoje oczekiwania? *

  • Jak ocenisz poszczególne elementy naszej oferty? *

    Bardzo słabo Raczej słabo Średnio Raczej dobrze Bardzo dobrze Nie dotyczy
    Ogólna jakość produktu  
    Stosunek jakości do ceny  
    Doświadczenie zakupowe  
    Instalacja lub pierwsze użycie  
    Korzystanie z produktu  
    Obsługa posprzedażowa  
  • Czy kontaktowałeś się z naszym wsparciem klienta? *

  • Jak oceniasz nasze wsparcie klienta? *

  • Co wg Ciebie powinniśmy robić lepiej?

  • Na ile prawdopodobne jest, że w przyszłości zdecydujesz się na ponowny zakup naszego produktu? *

  • Na podstawie Twoich dotychczasowych doświadczeń z naszą firmą, oceń w skali 0-10 jak chętnie poleciłbyś nasze produkty swojej rodzinie lub znajomym? *

    Zdecydowanie nie polecę

    Zdecydowanie polecę

ikona

Warto wiedzieć:

Badanie relacyjne NPS to świetne narzędzie do pomiaru poziomu satysfakcji klienta z konkretnego produktu. Dlaczego? Ponieważ dzięki niemu uzyskasz informacje, które pomogą Ci udoskonalić ofertę i wyprzedzić konkurencję.
Badanie zaczyna się od ogólnego pytania sprawdzającego: czy i jak bardzo klient jest zadowolony. To dopiero początek. W dalszej części możesz spytać o szczegóły, takie jak ocena jakości produktu, jego ceny czy instalacji i pierwszego użycia. Posiadając takie informacje szybko możesz wyeliminować popełniane błędy i zwiększyć sprzedaż.

Stwórz taką ankietę

Nie znasz Webankiety?

Webankieta to działający w przeglądarce program do tworzenia i analizy ankiet online.

Za pomocą prostych kreatorów stworzysz ankietę i wyślesz ją do swojej grupy odbiorców, np. klientów, pracowników lub dowolnej grupy społecznej.

Poznaj możliwości
widok interfejsu użytkownika