przykłady ankiet Różne

Ankieta zadowolenia ze współpracy z firmą oferującą usługi finansowe

  • Niniejsza ankieta stanowi element badań dotyczących oceny jakości naszej oferty oraz poziomu zadowolenia naszych klientów. Państwa opinie będą cenną wskazówką dla Zarządu Firmy przy opracowywaniu jej strategii rozwoju.
  • 1. Ogólny poziom zadowolenia ze współpracy z [NAZWA FIRMY] *

    Kliknięcie aktywuje pytanie.
    Zdecydowanie niezadowolony
    100
    Zdecydowanie zadowolony
  • 2. Ocena atrakcyjności oferty *

    Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
    Zdecydowanie negatywna Raczej negatywna Neutralna Raczej pozytywna Zdecydowanie pozytywna
    Ocena ogólna  
    Warunki oferty  
    Prowizje i opłaty  
    Kompleksowość oferowanych usług  
  • 3. Ocena jakości obsługi *

    Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
    Zdecydowanie negatywna Raczej negatywna Neutralna Raczej pozytywna Zdecydowanie pozytywna
    Ocena ogólna  
    Kompetencja i życzliwość pracowników  
    Szybkość obsługi  
    Uwzględnianie indywidualnych potrzeb i preferencji klientów  
    Szybkość dokonywania rozliczeń  
    Udzielanie pomocy w problemach  
    Dostępność informacji o ofercie  
  • 4. Ocena warunków lokalowych *

    Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
    Zdecydowanie negatywna Raczej negatywna Neutralna Raczej pozytywna Zdecydowanie pozytywna
    Ocena ogólna  
    Liczba stanowisk obsługi klienta  
    Lokalizacja placówki  
    Możliwość parkowania w pobliżu placówki  
  • 5. opinia o Firmie *

    Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
    Zdecydowanie negatywna Raczej negatywna Neutralna Raczej pozytywna Zdecydowanie pozytywna
    Ocena ogólna  
    Tradycja i doświadczenie  
    Wiarygodność i zaufanie do firmy  
  • 6. Rodzaj klienta *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 7. Płeć

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 8. Wiek

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
ikona

Warto wiedzieć:

W branży finansowej zadowolenie klienta ze współpracy ma ogromne znaczenie - konkurencja na tym rynku jest wyjątkowo duża. Ocena zadowolenia klientów indywidualnych, jak i prywatnych, może być dokonana przy użyciu ankiety.
Proste badanie pozwala na rozpoznanie źródła niezadowolenia klientów z kontaktu - być może jest to złe przygotowanie pracowników, a może zbyt długi czas oczekiwania na pomoc? A może problemem jest oferta? Na pozytywny odbiór firmy wpływ ma wiele czynników - możesz szybko je zlokalizować i naprawić błędy.

Stwórz taką ankietę

Nie znasz Webankiety?

Webankieta to działający w przeglądarce program do tworzenia i analizy ankiet online.

Za pomocą prostych kreatorów stworzysz ankietę i wyślesz ją do swojej grupy odbiorców, np. klientów, pracowników lub dowolnej grupy społecznej.

Poznaj możliwości
widok interfejsu użytkownika