przykłady ankiet Różne

Ankieta jakości obsługi w e-sklepie

  • Szanowni Państwo, Zapraszamy do udziału w badaniu dotyczącym sklepu internetowego [NAZWA_SKLEPU]. Przewidywany czas odpowiadania na pytania zawarte w kwestionariuszu to 5 minut. Pytania nie poruszają żadnych osobistych wątków, a jedynie pewne ogólne zagadnienia dotyczące naszego sklepu internetowego. Wyniki badania będą służyły do poprawy funkcjonowania sklepu dlatego są dla nas bardzo cenne i istotne. W razie jakichkolwiek pytań i sugestii prosimy o kontakt. [IMIĘ I NAZWISKO] e-mail: [MAIL]
  • 1. Skąd dowiedział(a) się Pan(i) o sklepie internetowym [NAZWA_SKLEPU]? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 2. Proszę ocenić w jakim stopniu następujące czynniki wpływają na dokonanie zakupów w naszym sklepie przez Pana(ią) *

    Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
    nieistotny mały przeciętny duży bardzo istotny
    Wydłużony czas ładowania aplikacji (e-sklepu)  
    Nieestetyczna szata graficzna e-sklepu  
    Niezrozumiała nawigacja  
    Mały wybór towarów (np. jedynie buty dziecięce)  
    Brak pełnej informacji o produkcie  
    Brak wizualizacji produktu (zdjęcia, schematy itd.)  
    Trudny do zapamiętania adres internetowy sklepu  
    Ceny wyższe o 10-20% od przeciętnych  
    Wysokie koszty dostawy towaru  
    Długi okres oczekiwania na dostawę (ponad 7 dni)  
    Niedostateczna komunikacja (brak możliwości konsultacji on-line)  
    Niedogodne formy płatności  
    Brak czytelnego regulaminu  
  • 3. Proszę określić preferowaną przez Pana(ią) formę płatności *

    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
  • 4. Proszę określić preferowany przez Pana(ią) sposób dostawy zakupionego towaru w zależności od wartości zakupionego towaru. *

    Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
    Towar o wartości do 50zł 50-250zł 251-500zł Powyżej 500zł
    Zwykła przesyłka Pocztą Polską  
    Priorytetowa przesyłka Pocztą Polską  
    Przesyłka kurierem  
    Preferował(a) bym odbiór osobisty  
  • 5. Proszę wskazać na okoliczności kiedy będzie Pan(i) skłonny(a) polecić znajomym nasz e-sklep *

    Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
    Za mało by móc polecić trudno powiedzieć raczej polecę zdecydowanie polecę
    Dokonałem(am) zakupu dobrego jakościowo towaru  
    Dostawa towaru była w wyznaczonym terminie  
    Towar był bezpiecznie i elegancko zapakowany  
    Szata graficzna sklepu jest bardzo interesująca  
    Prezentacja oferowanych towarów jest bardzo bogata (wyczerpujące opisy, zdjęcia)  
    Procedura kupowania produktów jest bezproblemowa  
    Jest wiele sposobów płatności  
    Jest wiele możliwości dostawy towarów  
    W serwisie znajdują się sekcje dotyczące porad wykorzystania funkcjonalności produktów  
    Występuje możliwość zamówienia newslettera (e-biuletynu)  
    Występuje możliwość podzielenia się opinią z innymi Internautami na temat funkcjonalności (forum dyskusyjne)  
  • 6. Proszę dokończyć zdania

    Odpowiedź jest nieobowiązkowa
  • 7. Płeć

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 8. Wiek

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 9. Proszę określić jaką kwotę jest Pan(i) skłonny(a) wydać w ciągu miesiąca na zakupy w Internecie *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
  • 10. Proszę określić ile czasu poświęca Pan(i) na surfowanie po Internecie *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
ikona

Warto wiedzieć:

Prowadząc sklep internetowy doskonale wiesz, jak ważna jest obsługa klienta. Musi ona stać na najwyższym poziomie - w końcu nie ma możliwości bezpośredniego kontaktu z kupującym.
Przeprowadzając krótką ankietę oceniającą jakość obsługi w e-sklepie uzyskasz nawet szczegółowe informacje - dotyczące np. nawigacji na stronie, czasu oczekiwania na pomoc, oceny szaty graficznej itd. Pomoże Ci to szybko wykryć i wyeliminować błędy, przez które być może tracisz potencjalnego klienta.

Stwórz taką ankietę

Nie znasz Webankiety?

Webankieta to działający w przeglądarce program do tworzenia i analizy ankiet online.

Za pomocą prostych kreatorów stworzysz ankietę i wyślesz ją do swojej grupy odbiorców, np. klientów, pracowników lub dowolnej grupy społecznej.

Poznaj możliwości
widok interfejsu użytkownika