Poradnik - Najczęściej zadawane pytania

Zbieranie, analiza i eksport wyników

 

Czy kwestionariusz ankiety dostosowuje swój wygląda do urządzeń mobilnych?
Tak jak najbardziej. Dla urządzeń mobilnych został stworzony dedykowany kwestionariusz, który można wygodnie wypełniać na wszystkich urządzeniach mobilnych typu smartphone, czy tablet. Detekcja urządzeni odbywa się automatycznie.

 

Na liście adresów e-mail do wysyłki zaproszeń, obok adresu e-mail pojawia się następujący status: „Adresat zablokował możliwość otrzymywania zaproszeń z systemu Webankieta.”. Co to właściwie znaczy?
Ten status oznacza, że osoba o podanym adresie e-mail zrezygnowała z otrzymywania zaproszeń do wypełnienia ankiety. Mogło to mieć miejsce podczas bieżącej wysyłki zaproszeń lub przy okazji poprzednich wysyłek. Dotyczy to wysyłek wszystkich użytkowników serwisu Webankieta.pl. Więcej informacji na ten temat opisaliśmy na naszym blogu.

 

Po kliknięciu w link do ankiety moi respondenci dostają informację, że zbieranie wyników w ankiecie zostało zakończone. Dlaczego?
Najprawdopodobniej ankieta ma status „Nieaktywna”. Proszę przejść do strony Link do ankiety lub Podsumowanie i kliknąć „Zbieraj wyniki”

 

Zakończyłem ankietę. Czy mogę ją ponownie aktywować?
Tak. Wystarczy kliknąć ponownie „Zbieraj wyniki” na ekranie Link do ankiety

 

Nie otrzymałem/em wyników mojej ankiety. Miały być wysłane na maila.
Generowanie wyników twojej ankiety w skrajnym przypadku może trwać nawet do 30 minut. Jest to spowodowane tym, że wyniki generują się w ustalonej kolejności. Jeżeli ktoś przed Tobą zamówił generowanie wyników, to musisz poczekać aż jego wyniki zostaną wygenerowane. Może być też tak, że mail z wynikami został potraktowany jako SPAM. Natomiast, jeżeli chcesz mieć pewność czy plik został już do Ciebie wysłany, napisz do nas a my to od ręki sprawdzimy 🙂

 

Wyeksportowałam wyniki do Excela, ale wszystkie wyświetlają się w jednej kolumnie. Co zrobić?
Po otwarciu pliku csv w Excelu zaznacz kolumnę A w której domyślnie znajdują się wszystkie wyniki, wybierz zakładkę Dane oraz Tekst jako kolumny. Oznacz typ danych źródłowych jako Rozdzielany i wybierz Przecinek jako ogranicznik.

 

Jak poprawnie zaimportować ściągnięte dane do SPSS?
Eksport z serwisu Webankieta to dwa pliki: syntax i baza danych. Należy otworzyć plik w programie SPSS plik syntax i wybrać polecenie Run -> All, po którym wygenerowany zostanie plik .sav. W przypadku wystąpienia błędu związanego z nieznalezionym plikiem bazy danych, należy w zmiennej NAME wpisać bezwględną ścieżkę pliku .dat. np. C:UsersAniaDesktopdata-1234.dat

 

Mam problem z polskimi znakami, kiedy otwieram wyeksportowane wyniki w Excelu.
Poprawnym systemem kodowania przy otwieraniu plików z wyeksportowanymi wynikami jest Środkowoeuropejski (Windows)

 

Wyeksportowałem listę tokenów, ale w Excelu niektóre tokeny pojawiają się jako np. 7,50E+17
Program Excel automatycznie konwertuje niektóre ciągi znaków na format „Naukowe”. Aby zachować pewnoć, że wszystkie tokeny wyświetlą się poprawnie, należy w 3 kroku kreatora zmieniającego tekst na kolumny wybrać kolumnę z tokenami oznaczyć ją jako Tekst.

 

Na liście adresów e-mail do wysyłki zaproszeń, obok adresu e-mail pojawia się następujący status: „Adresat zablokował możliwość otrzymywania zaproszeń z systemu Webankieta.pl.”. Co to właściwie znaczy?
Ten status oznacza, że osoba o podanym adresie e-mail zrezygnowała z otrzymywania zaproszeń do wypełnienia ankiety. Mogło to mieć miejsce podczas bieżącej wysyłki zaproszeń lub przy okazji poprzednich wysyłek. Dotyczy to wysyłek wszystkich użytkowników serwisu Webankieta.pl. Więcej informacji na ten temat opisaliśmy na naszym blogu

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Dziękujemy za udzielenie odpowiedzi