Poradnik - Moje konto

Przedłużenie abonamentu

Przedłużenie abonamentu będzie Ci potrzebne w sytuacji, kiedy badania jeszcze nie zostało zakończone a termin ważności obecnego abonamentu dobiega końca. Ważność konta możemy przedłużyć w każdej chwili o wybraną przez siebie liczbę miesięcy (do wyboru: o 1, 3 lub 12 miesięcy).

Udostępniamy trzy rodzaje płatności:

  1. Szybkie płatności internetowe, które zostały opisane szczegółowe poniżej
  2. Płatność na podstawie faktury proforma, którą można wygenerować w podobny sposób jak dokonując płatności internetowej
  3. Płatność na podstawie faktury VAT. Wystarczy, że do nas napiszesz lub zadzwonisz. Wystawimy dla Ciebie  fakturę VAT  i od ręki aktywujemy konto.

Jak przedłużyć ważność konta?

  1. W głównym, górnym panelu, w zakładce Konto (1) kliknij Przedłuż (2).
  2. Wybierz Okres (3), na jaki ma być przedłużony abonament najbardziej odpowiadający Twoim potrzebom.
  3. Wypełnij wszystkie obowiązkowe pola niezbędne do realizacji transakcji (4).
  4. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, zaznacz pole Chcę otrzymać fakturę VAT (5) i wypełnij podaj nam dane do wystawienia faktury (6). Jeżeli chcesz otrzymywać fakturę pocztą tradycyjną zaznacz pole na końcu formularza (7). 
  5. Wybierz formę płatności poprzez kliknięcie w ikonkę swojego banku, a następnie kliknij Dalej (8).  
  6. Następnie zostaniesz przekierowany na stronę, na której należy dokonać weryfikacji wprowadzonych danych. Jeśli okaże się, że wkradł się błąd,  kliknij link Cofnij i popraw (11). Jeżeli wszystkie dane są prawidłowe, kliknij Zamawiam (10). 
  7. W tej chwili zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku. Postępuj według instrukcji wyświetlonych na ekranie aby dokończyć transakcję.

O czym warto pamiętać?

  • Zwróć uwagę na poprawność i kompletność wprowadzonych przez siebie danych, co spowoduje uniknięcie wszelkich nieporozumień i sprawne dokonanie transakcji.
  • Pamiętaj, że opcja Przedłuż nie umożliwia zmiany konta, a jedynie przedłużenie ważności konta posiadanego. Jeśli chcesz zmienić konto na wyższe, przejdź do zakładki „Ustawienia konta” i tam dokonaj odpowiedniego wyboru.

Czy ten artykuł był pomocny?

Dziękujemy za udzielenie odpowiedzi