Poradnik - Najczęściej zadawane pytania

Płatność za subskrypcję

 

Jak mogę zapłacić za subskrypcję konta?
Naszym operatorem płatności jest PayU, dzięki czemu zapłacisz wygodnie kartą lub przelewem online. Dodatkowo możesz wygenerować samodzielnie fakturę pro forma dla księgowości.

 

Zapłaciłam/-em za konto. Ile będę czekać na aktywację?
W przypadku opłaty za pośrednictwem serwisu PayU czas oczekiwania na aktywację uzależniony jest od potwierdzenia płatności pomiędzy bankiem z którego dokonywana była płatność, a serwisem PayU i wynosi od kilku sekund (dla tzw. szybkich przelewów internetowych) do kilku dni (przy płatności przelewem tradycyjnym). Aktywacja dokonywana jest automatycznie w momencie potwierdzenia płatności. W przypadku płatności za pomocą faktury pro-forma, konto aktywowane jest w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na nasze konto.

 

Dostałem w e-mailu informację że moje konto zostało aktywowane/przedłużone, ale na swoim koncie nie widzę zmiany. Co robić?
Aby zobaczyć zmiany związane z przedłużeniem lub aktywacją konta należy się wylogować i ponownie zalogować do panelu.

 

Reprezentuję firmę, jak mogę podpisać umowę?
Zapraszamy do kontaktu z naszym działem sprzedaży. Poprowadzimy Państwa przez proces zakupu abonamentu na naszej platformie.

 

Czy mogę zapłacić za kilka miesięcy z góry?
Jak najbardziej. Oferujemy możliwość zapłaty za 2, 3, 6 lub 12 miesięcy. Warto pamiętać, że przy płatności za cały rok otrzymujesz dwa miesiące gratis.

 

Czy mogę otrzymać fakturę za zakup konta?
Oczywiście. Wystarczy wybrać taką opcję na ekranie płatności za konto. Jeśli płacisz za pomocą systemu PayU faktura wysyłana jest na Twój e-mail automatycznie w momencie zaksięgowania płatności. Jeśli płacisz poprzez fakturę pro-forma, faktura vat wysyłana jest w ciągu 24 godzin od zaksięgowania przelewu.

 

Co się stanie z moim kontem gdy subskrypcja wygaśnie?
Twoje konto zostanie zamrożone do chwili opłacenia usługi. Stworzone przez Ciebie ankiety automatycznie przestaną być aktywne, a wyniki ankiet dla zachowania bezpieczeństwa zostaną usunięte po upływie 30 dni.

 

Czy moja firma/organizacja może uzyskać zniżkę?
Jedynie w przypadku pakietu VIP ceny są uzgadniane w indywidualnym kontrakcie. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania wyceny. Jeśli reprezentujesz organizację non-profit, z chęcią pomożemy ci dopasować plan do potrzeb.

 

Moje konto jest ważne do 4.04. Czy to znaczy, że do godziny 23:59:59 dnia 4.04, czy do godziny 23:59:59 dnia 3.04?
Konto ważne jest do końca dnia określonego jako data ważności, czyli np. dla 4.04 będzie to 23:59:59.

 

Czy mogę przejść na wyższy pakiet, tj. Enterprise lub VIP? Co się stanie z moim obecnym kontem?
Tak. Na wyższe konto można przejść w każdej chwili. Wystarczy wybrać odpowiednią opcję przy płatności za konto. W przypadku przechodzenia na konto VIP, konieczny jest kontakt z naszym działem sprzedaży. Obecne konto i przechowywane w nim ankiety oraz dane pozostaje bez zmian, zwiększają się jedynie limity i pojawiają się nowe funkcje dostępne w wybranym pakiecie.

Czy ten artykuł był pomocny?

Dziękujemy za udzielenie odpowiedzi